marți, 28 iunie 2011

Eu

Ca să încep cu începutu,o să încep de la început..Rânduri despre mine pot scrie la nesfârșit,la infinit frate nu mi-ar ajunge.Am prea multe de zis,prea multe de povestit.Știu de unde să încep,prea multe de povestit..Am trăit destule..am învățat prea puține. Ok so..în primu rând,dacă n-am eu treabă cine ești și dacă citești,și chiar dacă spui ceva.Ai o dilemă?Și nu ești singurul..Încerc să fiu cât mai originală,așa că stai chill ok?Câteodată renunț la tot,pentru ceva.Nu depind de nimeni,mă bazez doar pe mine, câteodată ai nevoie de ajutor și te aștepți să te ajute cineva dar nu te ajută,și când nu te aștepți,te ajută.Vreau să mă descurc singură și asta fac :).N-am corigență la școala vieții.Încerc să trăiesc viața la maxim,fiecare zi contează.Până și cea mai mare prostie o fac,numai de dragu s-o fac.Me Myself and I.Câteodată,nu știu să-mi țin gura.Dar m-am învățat.Mai bine îndur,fără să spun nimic,decât să plătesc cu aceeași monedă.E mai bine așa..Până la urmă și roata se întoarce!Buturuga mică răstoarnă carul mare ;)
Dacă spui adevărul e cel mai bine,câteodată adevărul doare,dar merită.Dacă minți nimeni nu mai are încredere în tine de niciun fel.Hai că minți odată,de două ori,de trei ori și după când spui adevăru nimeni nu te crede.TERRIBLE!Dacă îți dorești ceva,gândește pozitiv,că sigur te va ajuta.Nu gândi negativ niciodată.Speranța moare ultima :).Sincer nu știu ce mă face să fiu optimistă,dar ceva în sufletul meu îmi spune să merg mai departe și să zâmbesc orice ar fii.Iubesc modul meu de a fii.UNIC!Sunt schimbătoare,dar mă schimb în bine.Greșesc,dar reușesc.Felul meu de a fii nu poate fii luat și copiat de altcineva.De nimeni!Așa e??Îmi văd de treaba mea,și tu la fel, s-a făcut? Asta-i viața,mergi înainte,spui I dont care and I move on.Viața e ca o carte, se mai rup pagini,coperta se murdărește, mai bate vântu și răsfoiește foile,dar în sinea ei este o carte bună,cu versuri nemaipomenite.Viața e grea,oricât de simplu crezi că e, te inșeli.Mereu obstacole,suișuri,coborâșuri,gropi,dealuri,munți,râuri,bucurii.Mereu trebuie să fie cineva sau ceva in calea fericirii noastre,dar călcăm pe ei și mergem cu capul înainte.Toți suferim,toți am trecut prin aceste obstacole.Indiferență,nepăsare=România.Lumea nu e roz cum crede toată lumea,ea e incă neagră pentru mulți dintre noi și știi că spun adevărul.
Ce nu suport?Prietenii(în ghilimele) care mă vorbesc pe la spate, îmi vine să mă dau cu capu de perete.Toți spun la fel,-Da îți sunt prieten adevărat te ajut oricând- și când ai nevoie de ajutor ei sunt ultimii care îți sar în brațe.Nu vă cred.Dovedește că ești capabil.Dacă nu,hasta la vista baby.Din ce în ce mai mulți.Știu ce înseamnă să fii bârfit pe la spate de lume,știu ce înseamnă să ai încredere în cineva și el să te trădeze,am întâlnit mulți prieteni falși care se dădeau pe lângă mine mari prieteni,știu cum e să plângi pentru așa ceva,știu multe,am avut parte de multe în viața asta de căcat,dar încă învăț și trec peste,nu-i așa de ușor pe cât pare.Din greșeli învăț,dar fac multe.Toată prietenia asta e ca un carusel,mergi foarte repede,câteodată te mai oprești,se mai rupe câte ceva..Înduri,nu plătești cu aceeași monedă,fii tu mai bun și taci,nu-i băga în seamă,ei mai întâi vorbesc și după gândesc.Se dau mari prieteni în fața ta,dar în spate..Prieteni cu două fețe. Gândește-te frate înainte să spui ceva,că suferi și tu,nu te mai gândii la avantaje,de dezavantaje ce zici? Știi vorba aia, ce e al tău e pus deoparte. Mai bine să am câțiva prietenii adevărați care nu te trădează și sunt acolo pentru tine.Toți greșim.Fiecare are personalitatea lui,prostia lui.În loc să fii tu,încerci să fii ca alți.Cu cât mă vorbești pe la spate cu atât mai feimăs mă faci,și dai dovadă de ipocrizie.Lucrurile pe care le spui te fac mai deștept?NU!Lucrurile urâte te fac mai frumos?Lucrurile idioate te fac mai înțelept?Ei bine,la astea să te gândești,nu la mine și prostiile mele pe care le fac.Întrebări fără răspuns probabil..Toți prietenii mi-i iubesc,dar păcat că nu primesc înapoi decât bârfe și reproșuri.Îmi văd de grijă,îți vezi de grijă?S-a făcut boss.Dacă nu mă înghiți,te rog suge-mă!Poți spune orice despre mine,eu nu mă cobor la mintea ta,dar tu încerci să te ridici la mintea mea și nu reușești.. Tot nu-mi pasă ce crezi și ce faci.În general nu-mi pasă,doar atunci când trebuie. Mai bine deschizi ochii și ..îți vezi de prostiile tale. Nu-mi pasă!Părerile voastre nu contează <3!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu