joi, 9 iunie 2011

Un lucru comun!

Nu imi vine sa cred ce fac sau mai bine zis ce am ajuns sa fac,iubesc si sunt iubita dar de doua persoane care nu au decat un lucru in comun...BASCHETUL.Intradevar imi pare rau dar nu am ce face mi-a intrat la inimoara,dintr-o tampenie si acum fara el nu mai pot,dar nu pot distruge sentimentele nimanui.Pe unul il cunosc mai demult,dar de cand a aparut acest nou baschetbalist gandul nu mai imi sta la el decat la noua vedeta aparuta pe interval.Nustiu ce sa fac pe care sa il aleg,tin prea mult la amandoi si nu as vrea sa ii fac sa sufere si sa ma impac cu fostu si dupa sa ii dau papuci pentru noua mea vedeta se vor auzi barfe si nu am nevoie de asa ceva.
Deci nu stiu ce sa fac sau cum sa fac sa imi impac sentimentele ca pe am2 ii iubesc,doar ca la unul tin mai mult ca are toate calitatile unei persoane adorabile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu