miercuri, 29 iunie 2011

Adio poveste de amor!

Lacrimi,urlete,durere toate astea pentru ce....niste minciuni rostite de un baiat,care defapt tanjea dupa cu totul si cu totul alta persoana,dar asta e trebuie sa privesc in fata ca nu am decat o viata!Imi e greu sa spun ca nu imi pasa fiindca eu chiar il iubesc,cu toate ca aceste sentimente nu pot fii dezvaluite de fata cu prietenii.A fost odata,candva cel mai important lucru din viata mea insa acum imi doresc sa dispara ,sa plece,sa se duca dracu!Nu am mai fumat demult....dar acum nu fumez tigari,ci amintiri,sperante ale unui moment important din viata mea,mi-a marcat trecutul,prezentul si viitorul dar acum asta este trbuie sa il arunc,sa il incui intr-un lacas strict secret in inima mea sa nu mai iasa deacolo niciodata sa nu il mai vad.Sa ramana cu curva lui,ce o considera perfecta ce crede ca il iubeste:-j.Hai te rog,este prea clar ca tipa e o prefacuta,dar in fine acum imi inec amarul intr-un pahar plin cu amara bautura a geloziei,si in curand si gandurile imi vor fii inecate in alcool,ma doare ca m-ai mintit,mi-ai promis o viata de vis dar acum realizez ca nu sunt decat vorbe nimic din ce ai spus nu este adevarat...Te-am iubit acum nu mai vreau sa simt acest lucru pentru tine,vreau sa ies si din asta cu capul sus,sa ramana doar amintirea "Te-am iubit candva!"deabia astept sa pot spune asta....dar momentan inca te iubesc si nu neg acest fapt!

Si te rog sa nu negi acet lucru ca stii si tu prea bine cate nopti am pierdut impreuna si de cate ori minteam persoane importante pentru mine doar sa fiu alaturi de tine...acum asta este ai ales-o pe ea ramai cu ea,uita-ma pe mine,cu toate ca pentru mine uitarea ta este ca un cutit ce patrunde adanc in inima mea si cu fiecare vorba spusa spre lauda ei intra mai adanc in mine,pana cand o sa raman fara mandrie,iubire si afectiune fata de toti nu doar de tine!Te-am iubit,te iubesc si te voi iubii!Oricum sti si tu foarte bine ca ea este ca si restul odata cu schimbarea timpului si ea va placa si vei ramane singur...te vei intoarce la mine dar nu cred ca te voi mai primi,orgoliul imi e prea mare si este suprapus peste iubirea purtata tie! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu