luni, 27 iunie 2011

Sentimente de golan!

Un sfat sincer inchide usa,pune lantul azi nu mai am de gand sa vin acasa,am numai ganduri necurate de pus in practica si clubul e peste strada asta e tot ce conteaza.As vrea sa , uit de toti ,sa fug, sa fac ceea ce vreau!Sa nu mai tin cont de tine,ca pana la urma eu sunt eu si nu o sa ma schimb pentru nimic,daca ai ceva de adaugat la asta spune acum sau taci!Numai vin , si-n nici un caz n-am sa mai vin acasa,n-am chef ca sa , ne certam asa ca lasa,mai bine prefate ca nu iti pasa ca nu imi place sa te aud nu vreau nici numele sa ti-l mai rostesc.Ma certi mereu , te cert mereu , vino sunt eu...Chiar crezi ca eu nu as vrea sa fie mai bine?Nu vezi ca tot ce fac,fac de drag pentru tine si tocmai daia strig la chelner inca o sticla plina te rog!Mai , si gresesc, mai pierd si nopti mai si petrec pana tarziu cu vagabonti.Dar totusi dimineata cine apare cu flori la usa?Si spune mereu iarta-ma papusa ?Cine te strange in brate , si cine te saruta?Si daca raspunsul nu sunt EU,te omor ,dar acum e tarziu culca-te somn usor!
Tot ce-ti spun acum ,uita pana maine ,caci sticla scursa pana la ultima gura incepe sa isi spuna cuvantul!Nu mai lua in seama tot ce zic ce fac, fara tine..Si cand ne-o fi mai rau sa ne mearga asa de bine,ti-am spus ca n-am sa mai vin, ar trebui sa ma-ntelegi ,daca nu-incetezi sa crezi numai ce vrei , pierzi...Ne leaga prea mult timp, prea multe n-ai cum sa le stergi,dar incepi sa uitzi tot ce-a fost mai frumos si gresesti,in schimb iti amintesti mereu tot ce a fost mai rau.Chiar daca fac multe prostii , si spun multe porcarii sa stii, tot ce e bun in sufletul meu , se leaga de tine. De ce asculti , ce zice lumea despre mine ?Tu ma cunosti mai bine , las-o sa vorbeasca...ce rost are s-o asculti daca lumea e prosta!De ce ai vrea sa fie ca ea cand nu-i asa de fapt,nu stii ca oamenii nepasatori dau sfaturi de cacat.Ciudat spuneam mereu , ca nu vreau , ca nu am timp iar acum constat ca am inceput sa ma schimb. Sunt putin mai diferit si acum vad totul in ceata ,  acum te las ne vedem maine dimineata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu