duminică, 5 februarie 2012

Sentimente imbibate in lacrimi!

Ok o iau de la capat...Inceputu la mine este undeva prin clasa a 6-a cand am descoperit iubirea si fericirea toate acestea langa un vagabont...Un nimeni din Craiovei,ce mai tarziu ajunsase sa se faca cunoscut peste tot,un baiat sarac,modest si foarte talentat!O persoana ce ma apreciat asa cum eram atunci fetita lu mami si printesa lu tati...un copil ce credea ca daca ai bani ai tot.El mi-a aratat ca nu este asa ca viata nu se rezuma doar la haine,telefoane scumpe si alte chestii,alaturi de el am invatat tot ce e mai frumos si pot spune ca acele lucruri m-au transformat in ceea ce sunt azi.Intai mi-a devenit prieten bun aratandu-mi ca tot ce am trebuie sa impart,astefel am invatat ce este prietenia adevarata,ma uitam la el din putinul care il avea si il arunca pe tigari intodeauna imi lua si mie ceva chiar daca acel ceva era o guma de mestecat.Apoi mi-a dovedit ca de la prietenie se ajunge la iubire si o iubire frumoasa,ne intelegeam numai din priviri cum nimeni de atunci nu a mai facut-o!Mi-a demonstrat ca nu e nevoie sa fiu inganfata sa fiu placuta,mi-a aratat ca daca sunt eu insami totul vine de la sine.
Si tot langa el mi-am dat seama ca nu exista cuvantul nu pot si defapt intruchipeaza lucrul cand nu vrei sa faci ceva...Cand iti doresti ceva cu adevarat fi sigur ca vei obtine,nimic nu iti poate sta in cale!Anii in care mi-ai fost alaturi m-au intarit,mi-au dat putere si curaj si fii sigur ca nu voi putea sa te uit vreodata si inca te iubesc la fel de mult ca in acea zi de 17 martie cand m-ai asteptat sa ies de la ore cu un trandafir alb fiindca stiai ca cei rosii mi se par banali..atunci ti-am sarit in brate si te-am sarutat,eram doar un copil iar tu mi-ai fost tata,frate si prieten bun toate acestea intr-o persoana mai rar gasesti.Cu toate ca erai mai mare decat mine nu te interesa ma iubeai asa cum eram un copil tembel ce tresarea la fiecare atingere de-a ta!Mai stii ziua aia cand erai atat de suparat si eu am incercat sa te fac sa razi si m-ai pocnit....atunci nu intelegeam de ce si eram foarte suparata ca ai facut asta,dar acum iti multumesc ca m-ai facut sa realizez ce inseamna sa ai o famile asa cum trebuie fara cearta si fara un tata alcolic ce e pus mereu pe scandal.Imi pare rau ca acum numai esti aici sa vezi ce am devenit,sunt sigura ca ai fi mandru de mine.Inca iti urmez fiecare sfat ce mi l-ai dat inainte sa te urci in trenul ala handicapat si sa pleci acolo unde eu sa nu pot ajunge.Inca te iubesc si sper sa e intorci candva si sa imi fi alaturi dinou,mintea mea fredoneaza fiecare clipa in care mi-ai fost alaturi si mi-ai dat putere.
De cand ai plecat am sperat ca cineva sa iti ia locul am tot cautat,am tot sperat dar nimeni nu a fost in stare sa faca 3 lucruri de odata asa ca mereu voi merge inainte cu imaginea ta in gandul meu si mereu ma voi intreba daca e bine ce fac inainte sa gresesc.Ai plecat cand aveam mai mare nevoie de tine!Tu ai fost persoana care ma schimbat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu