duminică, 19 februarie 2012

Cel mai de preţ lucru: Prieteni
Când sunt suparat/ă: te iau la misto si poate plang
Când vreau să mă relaxez: ma uit la un meci de baschet sau mananc o ciocolata
Cea mai frumoasa vacanţă: Dubai
Locuri unde aş trăi: Paris,L.A.
Cel mai fericit/ă am fost:cand mi-am regasit geanta cea rosie
Mă feresc de: prosti
Am emoţii când: trebuie sa imi spun sentimentele
Regret că: nu regret nimic
Nu aş renunţa niciodată la: ce imi place sa fac
Cei mai buni prieteni: am cateva persoane
Mă enervez când: cineva imi zice cea ce trebuie sa fac
O zi perfectă: o zi calduroasa de vara
Ce te motivează să scrii pe blog: ca imi place
Cum te-a schimbat pe tine blogul, sau alte persone care le-ai cunoscut în blogosferă: sunt mai realist
Cine te-a influenţat să faci blogul: prieteni
Este inima ta întreagă: nu..
Placi pe cineva: sa zicem ca da
Persoana aceea te place pe tine: nu sunt vrajitor ca sa stiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu