miercuri, 15 februarie 2012

Game

Frate nu sunt mata sa stau sa astept 13 ani ceva de la tine si nu am nici rabdarea necesara sa mai stau dupa cineva.Am cu cine sta, asta e daca nu esti tu intodeauna va fi altul in locul tau,hai sa fim seriosi am 16 ani sunt blonda si ma mandresc cu asta:)))nu am de gand sa imi pierd timpul cu raspunsuri gen "nu stiu" sau"poate",accept decat DA sau NU pentru ca viata intodeauna imi va oferi ceva.Nu zic ca sunt eu aia perfecta dar ma mandresc cu caracterul meu infect pentru unii si superb pentru altii!Poate ca exagerez uneori,poate sunt prea copilaroasa sau mai stiu eu cum dar mie imi place asa cum sunt eu.Am stat o saptamana cu unu cu altu dar niciunul nu m-a facut sa iubesc...deci nustiu de ce am eu impresia ca la tine gasesc iubirea:-??.Adica cu multi m-am jucat azi veneam maine plecam,poate vreau placere dar nu stiu daca si tu vrei acelasi lucru.Sa-ti povestesc cum mi-a fost pana acum: aventuri,cuvantul asta imi descrie viata perfect!
Am fost crescuta de strada si iubita de cativa golani din cartier si iti zic sincer ca nu am pus botul la vrajeli.Si iti zic ca totul nu e cum crezi tu,nu ma incalzeste ca imi vorbesti tu prin semne vreau fapte concrete.Ti-am cerut o sansa si nu mi-ai oferit-o nici paia ce crezi ca iti pot face!?Adica eu vreau afectiune iubire dar tu,nu stiu ce cauti sau mai bine zis pe cine cauti.Da stiu ca astea sunt visele mele hai sa fim seriosi traim in lumi diferite,tu ai lumea ta si eu o am pe a mea facuta in ani de zile.Nu vreau sa ma mai complic ori primesc un raspuns concret ori o las balta.Am cerut nu am primit,asta e poate plang un pic dar trecem peste.Viata nu e o poveste cand destinul iti joaca feste nu trebuie sa plangi zambesteee!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu