sâmbătă, 11 februarie 2012

My life

De ce majoritatea femeilor se uita intai in portofelul barbatilor ai apoi la felul lor de-a fi!?Ei bine ele,stiu sa iubeasca cum mi-a zis o pesoana de la care aveam asteptari mai mari...da ele "iubesc" doar cat hartiile acelea albastre isi fac aparenta in portofel dupa vor cauta pe altcineva sa-l "iubeasca" tot la fel de mult.Ca de ele stiu ce e iubire:>!!!Stii ceva baby eu nustiu de ce ma mai agit atat pentru tine ,fiecare are viata lui,dar inca imi pasa de tine cu toate ca m-am indragostit dar acea persoana nu ma accepta.Asa ca nu vreau sa mai fiu trista voi zambii in contiunuare.E frumos ca eu pot sa am sperante cat vor mai rezista si ele!Si daca ai impresia ca sunt geloasa ca e alta il locul meu iubi stai calm ca stim amandoi prea bine ca tot la mine te vei intoarce.Totul va fi bine,cel putin pentru mine,nu stiu cum sa iti spun dar stiu sa ma impun.
Timpul trece,numar ore,zile,saptamani si luni,din ce in ce sunt mai multumita de ce am devenit numai zambesc atat de mult.Mi-ai intors spatele si mi-am dat seama ca oameni se schimba,cine a zis ca dragostea e simpla!?Nu sunt genu sa ma zbat singura sa va scot voua inimile din gheata,pot sa stralucesc si fara iubire din partea unui lover.boy sau a unui asa zis golan de cartier!Poate ca acum sunt tripata pe el,dar priveste partea buna R.,eu de la el nu vreau bani sau alte chestii materiale..Pentru ca eu nu sunt cateaua aia pe care tu o tii langa tine si o numesti "iubita"!Poate langa tine vedeam o alta viata,o alta lume dar printul din castel a dorit sa il darame si sa aiba langa el o javra materialista.Poate ca ma doare ca isi bate joc de tine,dar mai rau ma doare faptu ca vreau iubire de la M si primesc nimic...Oricum amandoi suntem constienti de faptul ca mi-ai recunoscut ca ma iubesti si stiu la fel de bine ca orice-ai face tot la mine vii.Dar ma mai gandesc daca iti voi da o adoua sansa;).Pana atunci te pupa a ta amica:*!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu