joi, 9 februarie 2012

Esec

Ok,inca o dezamagire...inca un esec in ale iubirii:))Curand presimt ca devine un obicei alegerea baiatului nepotrivit.Hmm,de ce trebuie sa ma indragostesc eu aiurea?Trecem peste mai greu dar da baby zambim si mergem mai departe.Am visat de ceva timp la tine si asa mi-au inghetat zilele si vorbe s-au auzit din toate directile iar tu,tu imi dai un raspuns cu care mai rau mai bagat in ceta.Da-mi inima inapoi sau ce a ramas din ea,ooops am mai pierdut inca o relatie eu o ard mereu aiurea asa.Am 16 ani si inc-o viata in fata plus  mi de intrebari si sute de raspunsuri,nu sunt bolnava dar sufar pe plan sentimental si stai calm o sa imi treaca.Viata mea nu e roz dar eu o vopsesc in verde,asa trec zilele si se duc noptile in care numar stelele.
Ai fost doar un vis frumos in care gaseam lumea perfecta,cica alaturi de tine vorbeam in diferite culori dar acum trebuie sa gasesc perfectiune fara tine in mintea mea la orice pas.Poate ca nu sunt inger,sunt doar o oarecare dar si eu am inima si poate una foarte fragila in ciuda aparentelor,daca stii unde sa lovesti stiu si eu sa plang.Chiar si acum ma faci sa ma ridic si sa ma scutur de tarana...De ce ma amagesti!?Poate gresesc,poate nu esti tu pentru mine dar de fiecare data cand viata mi-a dat palme ai fost singurul care ma ajutat fara sa pui prea multe in balanta.Nu stiu de ce dar tu reusesti sa ma faci mereu sa zambesc,as vrea sa fim mereu amandoi caci in orice razboi e mai usor.Poate din cauza ei iti e frica sa mai incerci...Dar nu cred ca cer mult daca vreau o sansa,as vrea sa iti spun ca te iubesc.Ma doare cand nu imi vorbesti mai bine mi-ai spune daca ma iubesti,sau daca nu pa sa stiu si eu ce am de facut.Crede-ma ca nu te plac din vre-un interes anume,ca daca ar fi fost asa aveam cu cine sa stau dar nu...As vrea sa te iubesc,sa ma iubesti.Totul ar fi perfect,dar asta e doar un vis!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu