marți, 28 februarie 2012

Ai plecat,plecat sa fi..

Am decis sa te las,fiecare are cate un drum si eu vreau sa mi-l urmez pe-al meu fara tine.Sa nu te gandesti ca te-am uitat,nu nu as putea sa te uit,dar e mai bine asa fiindca traim in doua lumi diferite.Nu m-ai lasat sa iti arat cine sunt,te complicai din nimic stiu ca nu puteai sa crezi tot ce zic dar totusi nu mi-ai acordat macar o sansa sa vezi cum sunt de fapt si sa iti dai seama ca si eu pot sa iubesc.Prietenii ti-au spus sa ma lasi ca sunt o tarfa iar eu am zis "Hai,pa!!!Ma pis pe orice bou care asculta orice barfa."Cum ai intrat in viata mea asa si iesi,ajunge cat m-am chinuit,cat am plans vreau si eu sa rad.Nici nu ma gandeam langa tine sa am o viata buna,timpul trece si o sa imi treaca inainte nu erau cuvinte sa descrie ce simteam eu si acum mi-as dorii sa nu te mai vad nici macar trecand pe langa mine pe strada.Asta nu e ca povestea pe care mi-ai promis-o in care printul facea printesa fericita,dar tu credeai ca iti ceream prea mult sa imi arati ca ma iubesti.Poate e mai bine asa,acum sunt libera sa imi gasesc fericirea langa unul careia poate o sa ii pese.
Din nustiu ce motive tu ai ales sa pleci,du-te!Oricum nu ai sa mai vezi una ca mine,sau poate ai sa vezi dar nu o sa mai fie pentru tine.Prefer sa crezi ca numai are rost,dar ai sa intelegi ca daca pleci nu ai sa ma mai vezi si vei regreta.Secretele ne-au dus pe drumuri opuse,poate acum alta iti strange mana stii ce niciuna nu va mai fii ca mine sa te iubeasca atat si sa incerce sa iti faca bine...Poate intr-o alta viata vom mai fii,pana atunci imi iau adio!Te saruta dulce amica ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu