sâmbătă, 18 februarie 2012

Puuuuuuuf,poc si Boom!!

Si simt cateodata ca ma dor toate inauntrul meu,inima urla de durere.De ce imi faci asta!?De ce spui ca poate o sa fim cand nici macar un amarat de buna nu spui!?De ce ma faci sa astept atat!?Numai pot sunt om si eu...Si as vrea sa plec de tot sa nu ma mai intorc.Dar mereu ma trage ceva inapoi si imi zice:"mai stai,nu renunta.Nu ai facut atatea sacrificii in zadar.Maine va fi bine si pe strada ta".Cu toate ca stiu ca nu se va intampla asa dar cu toate astea zambesc,traiesc si sufar in secret...Si cum orice problema are propria solutie eu inca-i caut rezolvarea problemei mele,poate ca eu gresesc,mai nou ma atasez fara sa gandesc.Dar de la ai mei am invatat ca trebuie sa lupt mereu pentru ceea ce imi doresc,indiferent de ceea ce va urma!De bine,de rau... multumesc tuturor celor care au intrat si au iesit din viata mea...datorita lor am invatat sa ma ridic si sa merg mai departe,datorita lor am invatat ca viata nu e ca in filme unde totul se termina bine.
Dar nu totul e asa de simplu sunt fapte imbuteliate in doze de amintiri si vise si cateodata imi doresc atat de mult sa le distrug,dar tot ce reusesc sa fac este sa ma fac sa sufar.Si ascult sfaturi,vorbe dar sunt asa aiure caci am observat ca sunt persoane care vorbesc de iubire ,fara a avea habar ce este cu adevarat... iubirea nu se transmite printr`un "te iubesc" , prin cadouri scumpe,prin vacante de lux... se demonstreaza prin fapte, dar nu prin orice fapte! Persoana iubita este cea care iti ramane aproape cand toti ceilalti te abandoneaza, care te sustine mereu indiferent de situatie,care crede in tine cand nici macar tu nu mai crezi, care te protejeaza indiferent de riscul depus si cum toate astea sunt atat de rare in viata mea nu cred ca mai este vre-un strop de iubire si tocmai daia voi fii geloasa pe amintirile ce le aveam candva!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu