luni, 20 februarie 2012

1...

Si da regret,tot ce am inceput si nu am terminat!Am zambetul inecat in lacrimi,iar privirea mai stearsa ca oricand.Poate ca gresesc,defapt sigur gresesc,eu nu am cum sa iubesc...De ce ma chinui singura dezvoltand sentimente aiurea!?Stiind ca nu o sa te am,iar tu ma amagesti aiurea ca pe un copil mic,ehh oricine se indragosteste cel putin odata in viata si este gata de-a iubii.Sa nu te gandesti ca am uitat,ca am trecut peste...eu nu am trecut niciodata peste.Doar m-am obisnuit cu ideea,ca nu tot ce vreau este permis;))!Te urasc,pentru unicul motiv ca esti singurul care se joaca cu sentimentele mele si fac asta pentru ca imi este mai usor decat sa recunosc ca inca imi pasa,inca te vreau la fel de mult ca prima data.Intodeauna eram puternica calcam orice in picioare doar sa imi fie mie bine,dar nu si acum,de data asta este altfel nu am curajul sa iti spun adio,cu toate ca ma amagesti asa..Eu nu pot,pentru prima data spun nu pot si as renunta la tine,dar nu inteleg de ce inca lupt pentru un ideal de neatins.Si daca ar fi sa te am,imi e frica daca nu ma vei iubii si dupa voi suferii!?
Numai cand ma gandesc ca o sa pierd "ceva",brusc acel "ceva" devine cel mai important lucru din viata mea.Si nu o sa ma dau batuta o sa lupt,pentru ca mi-am dat seama de ce trebuie sa fac asta si cat de mult imi pasa de tine..Oricum am ajuns la concluzia ca sentimentele te schimba,mult!Uit de tot cand ma gandesc la tine...Stiu ca trebuie sa fac sacrificii sa obtin ceea ce imi doresc cu adevarat,iar pentru tine o sa lupt mai mult ca oricand.Mi-am dat seama de cand te plac ca dragostea este neasteptata.Atunci cand totul era perfect m-am indragostit si totul a capatat un sens ciudat,diferit...intr-o zi s-a agatat ceva de mine,nu a anuntat,nu a batut la usa si nici macar nu s-a descaltat,a intrat direct in sufletul meu si nu a mai iesit de acolo de 3 saptamani.S-a lipit de mine mi-a patruns in pori,in vene,in piele si in fiecare coltisor din mine,in fiecare centimentru din suflet!!!Sentimentele au pus stapanire pe mine cu sau fara voia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu