duminică, 26 februarie 2012

Visee

Intr-adevar, chipul imi arata de fiecare data, cat de mult am decazut.Am ajuns sa plang dupa un nimeni,care  ma trateaza ca pe ultima proasta...Ohh,my dear nimeni nu a facut asta vreodata si iti promit eu ca vei regreta!!Voi restul,cei care ma cunoasteti,cei care sunteti zi de zi in viata mea nu ma ve-ti intelege vreodata pentru ca nu ve-ti reusi,sunt ciudata cateodata!Sunt in continuu balans,intre dragoste si ura,orgoliu si sentimente...chestiile astea nu pot fi cobinate.Intodeauna mi-am pus propriile dorinte mai presus decat orice,dar se poate spune ca tu mi-ai stricat aceasta chestie,ai intrat il lumea mea prin efractie si ai iesit mai repede decat mi-as fi imaginat.Ai luat cu tine si ultimul strop de umanitate stupida din mine,oricum numai suport sa vad ca stau sa astept un Fat-Frumos pentru ca stiu ca nu o sa vine.Din visele mele a ramas doar un ultim gram de fericire,poate e din cauza ca in ultimul timp m-am gandit numai la tine,zi de zi ma hranesc numai din iluzii.
Inchide ochii si lasa-te pe spate, si inca visez si sper sa devina realitate!In zile rele sursa zambetelor mele este gandul ce ma poarta la anumite nume pe care le am in cap,nu le spun...Fi sincer cu tine,pe mine oricum nu ma minti e vorba doar de tine si de ceea ce simti cand iubesti si nimic nu primesti.Privesc in gol pe pereti imi aduc aminte cand nimic nu ma durea,cand inima mea nu avea cheie...ce zile,imi lipsesc enorm.Eu visez din suflet,nu visez in somn asta fiindca nu prea dorm cu ochii larg deschisi ma rugam sa nu mai pic in plasa dragostei,dar de toti suferim mai devreme sau mai tarziu.Daca as putea mi-as arunca visele pe mare,fiindca prea cred in ele si asta doare al dracu de tare...Imi vine sa le impachetez si sa le trimit,departe luati-le voi pe toate.Caci pe mine ma doare dazastrul din mintea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu