marți, 7 februarie 2012

Psihic praaaf

Nu ma simt deloc bine...psihic sunt praf,dar nu imi place sa arat asta.Nu stiu ce sa fac sa ii spun ca am inceput sa il plac iar?Sau e o greseala si ar fi mai bine sa tac,sa rabd si sa indur?Sunt putin dezamagita de ce mi se intampla in ultima perioada,adica unde este fata aceea careia nu ii pasa decat sa ii fie ei bine?Ei bine,tipa aia puternica a ajuns sa numai poata,ca si prima oara cand te-am placut,imi creezi si acum senzatii si efecte.De ce sunt in stare sa fiu altfel doar pentru a ma face placuta,iubita de tine,acel baiat misterios in care se ascunde o calmitate ciudata singurul baiat in fata caruia ma pierd cand il privesc in ochi,poate ca albastrul lor ma duce cu gandul departe..Am nevoie de o pauza...sau o farama de bucurie!Nu ma mai inteleg,ce-am facut dinou parca nu trebuia sa mai pun suflet aiurea,parca trebuia sa calc in picioare doar sa imi fie bine...si totul era perfect pana cand ai reaparut,sau mai bine zis pana m-am intors de unde am plecat.Si sunt dezamagita,speriata ca nu o sa te am vreodata!
Nu stiu ce sa intampla cu mine,prea multa presiune apasa pe umerii mei!De ce ai iubit-o pe ea,pe fata aceea care te-a facut sa suferi,eu te iubesc si nu ma accepti...dar asta e oricum de un singur lucru sunt sigura nu voi accepta vreodata ca cineva sa iti faca rau.Nu imi ramane decat sa stau,sa imi creez vise si impresii pana la momentu oportun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu