miercuri, 22 februarie 2012

Happy

Atata tristete,atatea zile fara tine...Uff deja numai eram eu:-j!!!Dar acuuum nu as putea sa te mai pierd,sa te mai las sau sa te mai cert.Because i love you baby!!dar asta nu trebuie sa stii tu,my dear bff♥.Dubios dar frumos ai reusit sa ma faci sa te iubesc,sa te doresc."Micutul" meu copil!Atat de fericita ca esti dinou langa mine si nimic nu mai conteaza,atat de fraier,dat totusi prea adorabil8-> ♥.Cu toate ca azi normal trebuia sa fiu suparata,dar nu sunt pentru ca ne-am impacaaat,astept ziua asta inca de cand ne-am certat:))).M-ai facut sa uit de toti si toate problemele pe care le aveam,felul tau de-a fi imi creeaza sentimentul de perfectiune.Cum se joaca sahul pe imensa noastra tabla numita viata,ohh dear cum am putut sa ne certam pentru toate panaramele!?Traiesc momentul din plin,te-am regasiiit si promit ca numai las sa se intample asa ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu