sâmbătă, 12 noiembrie 2011

A visa - asta-i fericirea. A aştepta - asta-i viaţa.

Stii ziua de ieri a fost deosebita...Felul ala in care mi-ai zambit si ai facut atat de simplu cu mana,oh da a fost ceva diferit mi s-a parut ca te plac mai mult si ca as vrea sa fii al meu macar pentru 20 de minute.Minutele alea ar insemna mult pentru mine nu le-as uita niciodata.Anii anteriori asteptam cu nerabdare sfarsiturile de saptamana,vacantele si acum nu as mai pleca de la scoala,nu vreau sa vina iarna caci 3 saptamani nu te mai vad,sunt de-a dreptul penibila.Visez!!Defapt reptific te visez,da acel tu dar mult mai deosebit fiindca esti al meu.O prietena m-a intrebat:
- Dacă nu l-ai putea avea, l-ai vrea?
- Da.
- Şi dacă l-ai putea avea, l-ai mai vrea?
- Nu.
De ce tot timpul imi doresc ceva ce nu pot avea si daca se intampla sa il am nu il mai vreau,sunt penibila!!Dar totusi il ador,e atat de mare dar practic mic si adorabil.Nu pot sa imi imaginez cum ar fii fara sa il plac, acum dupa 3 luni de cand a inceput scoala si de cand il tot vad in fiecare zi de scoala si in fiecare pauza imi e greu de-a dreptul  in weekend-uri cand nu e aici.Dar visele mi-l aduc in fiecare noapte si mi-l rapesc in fiecare dimineata,nu de alta dar visele sunt adevarata fericire a unui "copil",caci viata consta intr-o continua asteptare!Nu pot sa ma satur de el,cel putin nu acum,e de-a dreptul ciudat un oarecare apare,ma cunoaste cat de cat si ma face sa il plac la nebunie...Urasc sa ma contrazic si in fiecare dimineata sa ma trezesc cu gandul de-al uita,de-al lasa dracu acolo unde e,dar nu pot il plac din ce in ce mai mult!Si meciul de ieri,inainte ma duceam eram atenta dar ieri nu am putut pur si simplu nu am avut cum sa fiu atenta cand el era pe al doilea rand de langa teren...
P.S:
"Fericirea pleacă în zori de zi, lăsându-ne tânjind după o clipă măruntă, măruntă, măruntă..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu