luni, 21 noiembrie 2011

Cuvinte de la cineva drag

"Trezeste-te femeie ce Dumnezeu ai!?Iar pui botu,iar crezi orice, gandeste-te fato merita sa iubesti e prea pur sentimentul sa fie gustat de oricine,serios,tot tu ai spus asta acum ceva timp!!!Sunt multi care vin si multi care se duc,dar tu ramai aceiasi si insemni la fel de mult.Nu vorbesc de viitor, nu faci parte din trecut...o viata ai distreaza-te!Intradevar sunt clipe in viata ta cand ai vrea sa schimbi ceva,te cunosc,dar daca ai schimba dupa ai regreta,caci tu traiesti clipa nu ai planuri mari si nici de la viata nu stii ce vrei,cum ti-a zis cineva in seara asta.Si tot ce ai tu in cap nu depinde doar de tine !E vorba aia care spune : Fa acum sa nu faci maine,lasa-ma cu lumea care nu te agreaza.Daca ai trecut de spini ai ajuns si la pedale- la momentele speciale in lumina asta vezi- totu pare diferit,si placi 2 persoane total diferite un baiat cuminte linistit...altu un drogat,betiv si golan dar tu stii fato,la care tii mai mult si cum te cunosc eu ca deobicei alegi baiatul rau.Si privind in unghi opus- totu pare infinit,ca cica tu nu il placi, ca nu esti sigura,ca daca te refuza,ca pana la urma e golanul pus mai presus de orice si mie imi spui  nu e cert.dar e posibil sa iti placa intr-un sfarsit.. Intr-o zi vei realiza.. nu imi place sa te mint!
Si chiar daca e asa cum zici tu,ca nu te place...De ce pierde timpul cu tine,bai cretino iti accepta multe,eu raman la parerea mea TE PLACE si stii bine ca e ca mine...Gandeste-te bine si vezi ce faci!!"
Si toate astea spuse mai sus de o prietena foarte buna chiar m-au pus pe ganduri,asa este am o atractie orbeasca pentru asa zisi baietasi de cartier!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu