marți, 22 noiembrie 2011

Dorul..

De ce visez la idealuri si imi fac scenarii in cap fara sa stii ce simt eu despre tine. Dacă este ceva ce n-am avut niciodată, acela ai fost tu. Prieteni am avut cât au încăput în memoria mea nu prea bună. Acei prieteni au avut, la rândul lor, prietene. Și toți trăiau fericiți, împreună, profitând la maxim de aventurile și de poveștile lor frumoase care se bazau pe amintiri plăcute sau neplăcute. Câteodată eram chiar invidioasă pentru că acele fete îmi răpiseră mie prietenii și obiceiurile pe care le aveam împreună. Când ne întâlneam, nu-i mai puteam îmbrățișa, nu le mai puteam simți corpul cald răsfățându-mă. Când ieșeam la o bere, eram singura care savura acel lichid drăcos, ei aveau restricție. La petreceri, petreceam singură, ceilalți se închideau în camere și aveau parte de cele mai frumoase momente de cuplu. În singurătatea aceea am realizat cât de dor îmi era de ei și cât de mult depindeam de ei, atât de mult încât ajunsesem să-i posed involuntar. Dar știam foarte bine că fiecare avea viața lui, chiar dacă asta însemna să fiu pe locul II de atunci înainte. Aici aveam nevoie de tine. Aș fi avut nevoie de o mână gingașă care să-mi cuprindă mâna la petrecerea aceea și să-mi spună : „Hai să ne închidem și noi într-o cameră...”. Aveam nevoie de îmbrățișările tale pe care le-aș fi divinizat veșnic. Aș fi avut nevoie de sărutări tandre și sălbatice, de momente imprevizibile și de amintiri pe care să le înrămez în suflet pentru totdeauna. Dar tu nu ai luat forma pe care aș fi dorit-o eu. Ai fost întotdeauna o umbră a gândurilor mele. Niciodată nu mi te-ai arătat deși câteodată mai stăteam la o bârfă, dar atunci constatam că vorbeam cu mine. A trecut timpul și tu n-ai mai apărut. Așa am uitat de tine. Dar povestea de basm a prietenilor mei s-a încheiat în timpul acesta și am putut reveni din nou la îmbrățișările și afecțiunea cu care mă răsfățau zilnic. Cu toate acestea, întotdeauna am avut nevoie de tine. Te-am căutat și încă te caut. Prin câte dezamăgiri mai trebuie să trec până când am să te întâlnesc? Mi-e dor de tine, oricine ai fi. Oare tu mă cauți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu