duminică, 13 noiembrie 2011

Barbat = putere???

O singura data, mi-am dorit sa fiu barbat. Mi-am zis ca as da clasa tuturor. Ca as fute toate curvele, ca le-as lua mintile , ca le-as innebuni atingandu-le cu mana intre picioarele pe care si le desfac imediat ce urca in masina (furata) de lux pe care o am. Le-as minti ca-s bogat , ca am o vila mare, ca am o afacere profitabila, si pana si-ar da ele seama, ar fi deja rezolvate.Le-as filma , le-as santaja, le-as pune pe youtube, le-as arata prietenilor ( ca vorba aia, altfel e cand stiu si altii) le-as lua cu japca... le-as fute in toate stilurile posibile si imposibile, le-as manipula, le-as dresa, le-as imbata, le-as seda, le-as droga, le-as da muie-ntr-o parcare, le-as da jos din masina (dezbracate) le-as lasa la margine de oras, le-as scoate tooot materialismul jegos din minte...le-as face viata un chin.Pentru ca astea care se vand pe nimicuri nu sunt femei adevarate!!!
De ce? Pentru ca un barbat adevarat, nu pune botu' la romantisme. Pentru ca eu, femeie fiind, stiu de cate ori am mintit ca sa obtin ceva, stiu de cate ori am inselat, de cate ori m-am facut interesata de un om, iar cand am vazut ca nu are m-am facut ca ploua, stiu cat de a dracului sunt femeile si cate minciuni tzes, pana sa prinda in plasa vreunu' cu bani...
Barbatilor, pentru a calca lumea in picioare, li s-a dat o pula, cateva cuvinte cum ar fii ''curvo, tarfo, parasuto, panaramo'' si alte injuraturi specifice... insa mie, ca femeie, pentru a-i calca pe ei in picioare, mi s-au dat o pereche de pantofi cu toc. Sa ii calc elegant si dulce, precum un poem de dragoste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu