luni, 25 iulie 2011

Iubirea...vanduta-n grame!

Acum un timp, intr-o alta lume cu obloane trase si cu draperii imbacsite de la vaporii de alcool si mirosurile ilegale de tutun cubanez, stateam asezata turceste langa o masuta de cafea.De jur imprejurul meu, ii puteam auzi vorbind in soapte, pe agricultorii de oras, despre micutele domnisoare din ghivece. Astea doua, Maria si cu Ioana -zic, emanau un parfum fin care-mi crea senzatia ca plutesc pe sutele de cai putere, parcate exemplar la marginea vietii.Numai batranul Jack, care aluneca usor pe gat – ca o romanta veche – ma facea sa privesc sfidator in ochii de intuneric ai clipei mele.De pe cealalta parte a mesei, o simteam cum ma priveste in adancul sufletului, prin doua porti verzi ca florile fara petale asezate intentionat la jumatatea drumului dintre mine si ea.S-au impartit, la masa norocului, jetoanele Destinului; dar pesemne ca Destinul asta e un batran senil si chior … pentru ca mie nu mi-a dat decat trei: IUBIREA, SPERANTA, CREDINTA. Apoi am inceput sa invartim ruleta Sortii intr-un dans smintit care parea sa exorcizeze realitatea.Prima a fost EA si toate sansele pareau ca-i surad. Juca doar din placerea de a ma vedea invinsa…Zgomotul pierzaniei se transforma treptat in ganduri diforme.
IN JOCUL MEU DE AMATOR, AM LASAT LANGA RULETA SORTII ILUZIILE UNEI FERICIRI DE SCURT METRAJ.
Prin gaura cheii, te zarisem si pe tine, intr-o lume alaturata, inconjurat de Semi-Zeii celui de-al saptelea Cer.
“IUBIREA” de pe jetonul meu pierdut, o schimbasei candva pe doua grame de pulbere fina. Intelegeam acum, de ce toate lucrurile bune din viata de Pamanteana imi erau interzise si cum facusem sa ratacesc surasuri si inocente.
BARBUTUL VIETII MELE se jucase pe ascuns, intr-o lume obscura si ametita in care eu nici nu pasisem vreodata.
BARBUTUL VIETII MELE se jucase in lumea Semi-Zeilor, lume in care doar am privit de la fereastra. Era trist si nedrept!
Am pierdut imbratisari si clipe infinite la zaruri necastigatoare pe care nici nu le aruncasem.
M-am ales doar cu cristalele de pe obraji si cu o colectie de creioane ascutine, infipte in inima, cu care-mi scriu povestea.

Si un ultim joc de ruleta,
Ruseasca!
Pe care-l pierd…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu