miercuri, 13 iulie 2011

Noi sentimente

Nu am mai scris nimic,de ceva timp scuze am fost plecata dar m-am intors cu sentimente,idei si conceptii nu numai diferite de celelalte ci total opuse.Nu mai iubesc pe nimeni fiindca orgoliul meu e mare a plecat,stie bine ca nu se va mai intorce la mine sa ramana cu ea,drumul spre usa il stie!Am zis gata,pai este gata nu mai am de gand sa sterg totul ca sa ii iert fapta,sunt solutii exista mereu altu...imi pare rau doua zile dupa care gata.Uit trecut!Uit timp pierdut!Uit sentimente!Uit tot!Trec peste orice momente,nu vreau explicatii mi se par cele mai cretine conversatii,ai vrut sa vezi cum e cu alta...pai acum le ai pe toate!Viata e frumoasa distreaza-te cum poti,nu te urasc si chiar iti multumesc ca m-ai facut sa realizez ca nu esti defapt ce imi doresc si nu e deloc o drama,iarta-ma te rog dar:"Cum te cheama?"
Ai sperat ca eu sa iti accept orice,dar iarta-ma te rog eu nu sunt genul de persoana sa uit tot si cand toate se aduna atunci i-a sfarsit orice.Vroiai o dragoste ca-n filme,dar am trecut peste tu nu faci parte din visele mele deci mai bine ai pleca!Vreau un baiat pe care sa nu il caut dar sa il gasesc,sa ajung sa il indragesc.Dupa cum observ esti pe langa complet!Poti sa faci ce vrei ,cu cine vrei sunt indiferenta!Sti…Un cuvant doare si speranta moare mi-ai zis ca vrei sa fim suflete pereche...wtf placa asta-i veche!OK tai-o pleaca du-te la ea,eu nu te mai iubesc nu mai imi placi,crezi ca astea o sa treaca si o sa fim ca inainte,oh nu baby nu va mai fi niciodata ce a fost...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu