miercuri, 27 iulie 2011

Practic sunt vie fiindca respir,dar tehnic sunt un nimic...cand nu sunt langa tine am numai de pierdut.Nu e vina nimanui ca nu am putut sa stiu,cand sa te iubesc,cand sa te urasc sau cand sa te am langa mine!Nu o sa mai fie ce a fost totul a trecut s-a dus,dar inca am in minte acea iarna cand fulgi de zapada se topeau inainte sa ne atinga caci pe mine ma incalzeau nuantele privirii tale.Era totul asa frumos nu vroiam sa se termine,fiecare clipa alaturi de tine ma facea sa ma simt si mai bine dar totul a fost nu va mai revenii,acum imi lipsesc si acele dimineti cand venea acasa pe la 6 si ii spuneam:"Iar ai fost la o papusa!" si incercasa o dea la intors si dupa ma impaca rapid cu doar el stie...Pe final totul sa daramat usor,au ramas amintiri ce inca imi lasa un gust amar cand ma gandesc la ele,din cauza ca imi lipseti,din cauza ca inca te mai iubesc si nimeni nu poate schimba asta...Acum incerc sa dau timpul inapoi dar cred ca n-o sa pot, stii ce zic:amintirile raman acolo si nimic nu le poate readuce inapoi,asta a fost o poveste plina de amor,dar fara sa imi dau seama cat de scurta a fost si cat timp dupa ma va durea pe mine..Sufletul plange cand inima ramane solo,nu mai plang ca nu rezolv nimic,nu o sa mai fie ce a fost!
Nu vorbesc cu nimeni doar scriu,cei de langa mine nici macar nu stiu si chiar daca ar stii nu ma vor intelege.Sunt sigura ca se poate si mai rau,traiesc dar mor de dorul tau...Imi amintesc cand ma faceai sa zambesc cand apareai cu o floare,dar si sa imi fac mii de probleme cand aveai prea multi bani in buzunare,dar erai vagabontul meu si te iubeam enorm si inca o fac.Multa lumea imi zicea ca nu am facut o alegere buna si tot din cauza ta prietenele mele nu ma mai sunau,dar ce imi pasa te aveam erai langa mine te iubeam si ma faceai sa ma simt ca o regina!Stiu si acum cand dispareai cu zilele de acasa,nu stiam unde esti si eram tare furioasa...Pe hartiute numere de gagici insirate,cand te intrebam ce e cu ele auzeam mereu aceeasi vorba:"Iubi,nu-ti fa probleme!".Stiam ca orice ai face tot la mine te intorceai,ca doar pe mine ma iubeai...dar acum am ramas singura fara tine si imi e al dracu de dor...Ce n-as da ca intr-o dimineata sa te revad dinou in fata...pana atunci o sa te astept,o sa lupt pentru ce imi doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu