miercuri, 20 iulie 2011

E vorba de noi..

OK,am revenit dinou la rutina zilnica sau mai bine zis la cea nocturna,nu conteaza asta conteaza decat ca este dinou al meu;)),inca odata mi-a dovedit ca el fara mine nu poate sta si orice ar face tot eu sunt fetita lui si pe mine ma iubeste,ca niciuna nu cred ca il iubeste atat de mult cum o fac eu.De data asta a fost cam diferit...mult timp fara el am stat,am fost prea orgolioasa nu vroiam sa il mai iert,doar ca dupa multe apeluri ratate de la el pe telefonul meu am decis sa ii raspund atunci mi-a zis:"Timpul trece greu cand nu esti cu mine..si as vrea sa fii mereu !",nu stiam ce sa fac ,ce sa ii mai zic.Dar in final ne-am intalnit ,am vorbit si a revenit totul la normal,cu un surplus de gelozie din partea mea:))).
Distractii nocturne sampanie sau vin,astea sunt pe primul loc,vrea sa imi ofere tot ce mi-a promis vrea sa imi faca viata ca un vis:X si il voi lasa fiimdca il iubesc si ma iubeste,imi place sa plec si sa vin cand te astepti mai putin sa te bucuri de prezenta mea din plin:-".Stiu ca-ti place sa fim doar noi doi ca asa-i frumos,nu e vorba de parai,euro sau ron ca tu pentru mine esti campion si asa vei ramane,ma surprinzi placut in fiecare zi ,nu conteaza restul cand suntem amandoi nu uita aici este vorba doar de noi doi!Iti place sa ma simti langa tine cand te trezesti sa razi.sa glumesti sa ma vezi fericita din orele dimineti!Imi spui mereu:"Tu esti fata mea si te iubesc tre sa retii!".Iti place gelozia mea cand vrea sa te-agate alta si simt ca asta te face mandru de comportamentul meu.Ca e rau...ca e bine tu langa mine mereu ai venit si langa tine totul este linistit:X,visam amandoi si parca putem atinge nori!Stii bine ca te iubesc tot timpul:X.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu