joi, 28 iulie 2011

Ceva personal...

 Asta e pentru mine,deci nu conteaza nimic din ce ramane sau ce creaza este ultima suflare.Nu pot sa cred cat a trecut, prin cate am trecut parca  a fost totul o joaca acum am ramas muta nu pot sa te ascult sau sa te vad nu pot sa ma prefac ca totul e frumos cand e prapad.Nu pot sa realizez, nu vreau sa cred cat te-ai schimbat...ucisa in chin ca te-am pierdut cu alta ai plecat.Deci asta ce rol imi da...Sunt pe post de amanta?Sunt macinata de ceva luni de-o intrebare rara:"Atunci cand va venii pe lume pe cine o sa doara?",pe tine ca nu esti lanaga el sa-l cresti si sa -l iubesti sau pe mine ca zi de zi imi va aminti de tine!?Cum o sa fie-n viata, te trezesti dimineata aceleasi ganduri ce iti marcheaza viata...Cu-n nou machiaj pe fata tot nu am cum sa ma ascund,daca ma auzi acolo unde esti da macar un semn ca tot ce am facut a fost demn sa lupt si sa sper!
Uit de toate ambaland motorul caci asta ma asculta, uit de tine, de ea, uit de cel de langa mine uit de toti care sunt veseli cand nu imi e bine.Imi trec prin fata fire, cu ce va fi, prostii!Mai trece-o amintire, m-ai las in urma-o poza vreau sa te uit sa nu te mai vad,cu toate ca mi-e dor,ca imi pasa...ca inca Te iubesc!Candva asta a fost tot ce a contat acum am ramas singura fara tine..dar practic esti langa mine caci in pantec am al tau copil si asta nimeni nu va putea schimba ca tu ai fost baiatul tau iar eu...am ramas tot fata ta!Eu noapte inca te visez pe tine dar tu visezi pe altcineva.Sunt doar eu,nu mai conteaza altceva,mai am o viata intreaga in fata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu