sâmbătă, 16 iulie 2011

Prizoniera,in inima ta!

Si cateodata visez cu ochii deschisi,tanjesc la ceva ce doar pentru mine vreau sa fie admis,dar cand ma trezesc toate par sa cada in gol.Nu vreau sa cred ca mai exista cineva care sa te vada cum te vad eu,cu tine viata o vad mult mai color alaturi de tine ma simt..nu am cuvinte.Cateodata imi permit sa zbor desupra lor,ma gasesti pe un nor privindu-te mereu,totul s-a schimbat ca peisaj de cand te stiu as vrea sa am ce nu au avut alte proaste care nu au fost in stare sa te tina aproape,intradevar nu ai bani nici nu ii vreau,ca daca era vorba de bani prosti sunt destui care sa imi fie alaturi dar nu, eu vreau iubire si o vreau de la tine!De fiecare data cand ne intalnim parca e prima data,simt fluturasi in burta iar aerul parca se ingreuneaza,ma faci sa cred ca in doi este mult mai greu sa pierzi,esti bandajul pe care il pun pe orice rana,esti camaradul meu cand eu atarn de-un fir de ata in acest razboi numit viata,tu ma aduci la normal din orice balanta ,esti zambetul meu dintr-o noapte neagra.Si poate nu o arat dar fara tine  mi-ar fii mult mai greu daca as ramane, un simplu eu!
Tot ce conteaza e legat de numele tau,ma intelegi?Chiar daca sunt la capat de drum fara tine in mine e totul secat,asa ca te vreau langa mine!Incerc sa imi explic de ce am ajuns sa iti explic:Ce esti?Ce reprezinti?si cum te vad eu.Nu sunt aici ca sa fiu una in plus am ajuns unde vreau si am prea multe de spus,e bine pentru amandoi daca tu esti lanaga mine!Esti aer si lumina,imi umpli sufletul,vei fii al meu voi fii a ta.Si-am putea fi impreuna chiar pan-la sfarsit,dar uita de mandria de sine si stai langa mine!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu