luni, 18 iulie 2011

Libera din nou!

Nu mai vreau,nu te mai vreau!Mi s-a luat sa fii superficial telefoane peste telefoane sa vezi unde si cu cine sunt,oh boy esti chiar penibil,dar de acum inainte nu te mai vreau in viata mea am suferit prea mult din vina ta,credeam ca asa este iubire,dar nu am realizat ca nu doar  ma iubeai erai obsedat de mine!Wtf,oricum am evadat din inchisorea creata de tine,din noptile in care imi spuneai ca eu nu stiu sa discut dar defapt tu vroiai sa tac si sa ascult.Doamne,acum realizez cand imi spuneai ca eu sunt tot ce iti doresti,defapt ma amageai...doreai sa mai etalezi inca un trofeu in colectia ta de inimi frante,dar eu nu sunt ca restul mi-am dat seama m-am trezit la realitate...Nu poti sa ma accepti asa cum sunt eu,mai bine lasa,oricum sunt libera din nou asa ca iau viata la misto:X!Poate mai crezut naiva,ca te iubeam si credeai ca iubirea ma oribit,dar nu ,nu sunt asa ca vorbele tale dor iar eu nu sunt de gheata.Incerc sa iti explic ce imi doresc,eu vreu sa  vad lumea asa cum este ea...Lasa-ma in pace.nu te mai iubesc!Iti spun adio,azi te parasesc...
Adu-ti aminte cand plangeam si iti spuneam sa nu ma mai critici sa ma lasi sa visez si sa sper,cand tu credeai ca ma ajuti si credeai ca tu esti cel mai bun...dar nu esti asa, esti ca oricare el ce a fost in viata mea.Am incercat sa iti fiu pe plac,dar acum nu mai pot sa tac e randul tau sa plangi...mai avut si m-ai pierdut;)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu