joi, 21 iulie 2011

Sentimente...ascunse!

Ce dimineata,ce aer racoros adevarul este ca dupa furtuna de aseara nu te puteai astepta la altceva;)),sunt putin distrata dar nu am motiv asa m-am trezit,in fine...De curand am realizat ca foarte multe persoane tin mult la mine si ma intreb de ce pot sa ma iubesca atat de mult,cand eu sunt o persoana nesuferita si cu prea mult tupeu dar ce pot sa spun multumesc pentru iubirea daruita si incerc sa nu va ranesc sentimentele.Ei,bine pentru cei care nu ma cunosc sunt o persoana care se schimba dpa cum bate vantul azi iubesc neconditionat si maine urasc..Wtf!?Daaa,sunt tipa care face exact ce ii spui sa nu faca,fata care nu vrea decat totul sa fie ca ea si daca nu e face sa fie asa si pentru unii fetita rasfatata,dar nu sunt asa...Ranita de prea multi,speriata sa isi mai arata sentimentele prefera sa taca sa tina in ea si poate uneori sa isi faca sentimentele sa dispara,atat de rece incat pare ca nimeni nu o poate rani,dar defapt e doar o alta fata ce simte lipsa unei iubiri adevarate.Uneori isi doreste atat de mult sa isi ajute prietenii incat se uita pe ea si se scufundca in problemele lor si nu mai poate iesi pana nu le rezolva,niciodata nu va putea fi in stare sa isi lase un prieten cand are necazuri.
Cauta ceva,isi cauta iubirea ca demult nu a mai simtit acest sentiment!Deobicei cand dragostea nu e se alege prafu de tot ce era frumos si parca nimic nu mai merge asa cum trebuie...E in fine,nu imi place sa aud vorbe aiurea despre mine ma deranjeaza imi creeaza o reputatie proasta si cine nu ma cunoaste crede ca toate acele spuse sunt adevarate.Ok ma respecti,te respect..daca nu imi pare rau te tratez cu aceeasi moneda sau cu indiferenta.Ei bine asta a fost ceva ce am simtit sa scriu intr-o dimineata de iulie cand soarele abia mijeste pe dupa bradul din fata scarii:)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu