sâmbătă, 2 iulie 2011

Fara tine!

A fost odata ca-n povesti,ce dracu!?S-a intamplat acum cateva luni,m-am indragostit nebuneste de un tip pe care nici nu il cunoasteam indeajuns incat sa spun ceva despre el inafara faptului ca este frumos...ei bine acum il cunosc si din nefericire este un fraier...OK revenim la povestea noastra.Il placeam la nebunie ma scufundam in ochii sai ca cicolata,parfumul sau ma ametit mai ceva ca aroma florilor de tei.Mi-a rupt inima in doua,nu vroiam decat sa-l vad,sa-l simt...Fiindca el nu se compara cu niciunu dintre ei,de-as avea totul i-as da tot ce vrea,citesc in ochii lui placerea dupa care tanjesc,este antidotul meu contra tristetii,pentru el as face tot,mi-as cumpara aripi sa zburam impreuna..eu chiar te plac,esti un inger iti ador caracterul!
Fara tine nu pot respira.. mi-e greu  fara sa te stiu in viatza mea mereu.Da, fara tine cerul nu mai e senin si parca totul este pustiu,fara tine sunt plina de venin.Mi-a placut de la inceput parul tau saten,ochii tai caprui si al tau zambet cu tine ma simt mai bine ca in Rai!Cand eu sunt obosita tu imi dai energia,e magia noptilor de iunie cand stateam la tine in brate si ma sarutai...off...Cat de bine e in doi putem trece prin orice razboi,caci singuri care suntem importanti suntem doar noi doi.Am invat cu tine ce este iubire si in acelasi timp si fericirea,nu-i un joc de noroc...e un sentiment reciproc!Suntem departe unul de celalalt dar ce conteaza...Tu stai linisti asteapta-ma acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu