duminică, 3 iulie 2011

Depresie..

Am intrat dinou intr-o depresie si este una foarte grea de data asta...ma simt in plus oriunde m-as duce,inclusiv in propria mea casa.Imi doresc ca acest cosmar, numit depresie,sa se termine totul sa devina la fel cum era inainte sa ma iubeasca,sa vina sa imi spuna noapte buna si sa ma inveleasca asa cum facea odata,ei bine imi e dor de tine ,tata,mi se pare ca nu ma mai iubesti mi se pare ca eu nu mai exist pentru tine intradevar am facut greseli prostesti,dar totusi sunt copil gresesc,invat din greseli...Si nu numai familia mea mi se pare ca se comporta ciudat cu mine si acel baiat ce puteam sa jur ca ma iubea azi ma ignora,o durere nespus de mare imi arde in suflet as vrea sa fug,sa ma duc dracu sa ii las sa isi traiasca viata caci cu sau fara mine pentru ei tot aia este...poate fara mine ar fii mai fericiti,poate parintii mei nu ar mai avea de ce sa fie suparati caci fara mine poate le-ar fi mai usor,poate si lui iar fi mai usor fara mine...ar putea sa se gandeasca numai la aceea ea ce se joaca cu sentimentele lui,despre el nu pot spune decat ca este un fraier,dar si parintii mei care credeam ca imi vor fii alaturi mereu azi parca ma urasc,nici nu as mai exista pentru ei...

In sufletul meu s-au aranjat usor diferite sentimente furie,durere si o inima franta ce doreste alinare,mangaiere...As vrea sa dispar definitiv de pe acest pamant,dar nu pot sunt persoane la care tin prea mult ca sa pot face vreo tampenie si sa ma duc dracu,poate multi s-ar bucura daca nu as mai fii dar nu am de gand sa le dau acesta satisfactie,stiu ca am ajuns la capatul rabdari si ca sunt intr-o mare depresie dar ce dracu fac nu destul ca m-am distrus pe mine,sa ii distrug pe alti o nu asta nu o sa fac pentru ca in momentul de fata doar pentru cele mai importante persoane mai scriu si mai respir.Stiu ca multi o sa spuna ca exagerez dar nu este asa,nimeni nu cred ca ar putea sa treaca prin cate trec eu si sa ramana normal,sa zambeasca...Nimeni nu ar putea face asta,sa te simti respins de propriul tau tata iar apoi persoana iubita sa se sarute cu alta...Pai scuze-ma nu cred ca astea sunt niste chestii prin care poti trece zambind.O, da stii ceva ma poti crede cum vrei tu,nu mai imi pasa!

2 comentarii: