marți, 2 august 2011

Nimic...

Ce te face sa crezi ca mai pot rabda mult?Cat crezi ca voi mai putea sa ma prefact ca nu imi pasa?Crezi ca imi e usor zi de zi sa ma gandesc la tine...sa te vad dar sa nu pot sa iti spun ce simt?Nu sunt de fier am sentimente si orice gest al tau ma doare sau ma face sa te plac mai mult...Toti imi spun ca esti prea prost dar nu vreau sa ascult pur si simplu te ador esti special!Nu vreau sa te las,vreau sa fii mereu alaturi de mine sa te simt,sa te ating daca nu se poate mai mult sa imi ramai prieten bun ma multumesc si cu asta.Dar te rog sa nu iti bati joc de viata mea te iubesc prea mult,vreau o viata buna si fericire.Pentru tine as renunta la orice,nu mai pot sa vad ca nu esti langa mine si eu nu vreau sa te impart cu altcineva!Toate gandurile mele duc la tine si nu imi e deloc bine cand nu esti langa mine...
Si cand ne certam imi doresc sa ne impacam,ca ma doare al dracu de tare!Vreau un sarut sa vad cat de dulce esti:X.Semeni cu cineva care mi-a rupt inima!Nu vreau sa mai dispari din viata mea asta e te iubesc,nu am ce face oricat mi-ai gresi tot te voi ierta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu