luni, 2 ianuarie 2012

2012

S-a dus si anul 2011,bun venit 2012!<3Mi-a trecut faza cu imi place la nebunie de EL,da iluzia mea de la inceput de an s-a dus,ma rog inca il mai plac putin dar doar putin...Anul 2012 mi-a adus altceva,mai exact pe altcineva,nu ma asteptam sa te plac vreodata dar sa tin atat de mult la tine?Nuu,nu mi-as fi dorit asta.Dar acum ce sa fac mi-a ramas decat sa visez si sa sper la o zi cand va fi soare si in inima mea,caci afara este soare cu toate ca este 2.01.2012,afara pare a fi inceput de primavara!Nu am chef sa imi exprim regretele ca nu te am si poate nu te voi avea asa ca azi ne vom juca  leapsa:D.

1.Imi poti spune:Blonda,fiindca Cristina imi zic decat persoanele care chiar inseamna ceva pentru mine!<3
2.Mi-ar placea sa ma numesc:Delia
3.Daca as fi un personaj de carte as fi: Shelby(din "Nu plange sub clar de luna"
4.Melodia mea preferata este: in momentu asta Guess Who "Diamantele se sparg"
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine este Vineri<3
6.Imi e dor de: o prietena pe care chiar am pierdut-o cu toate ca nu credeam vreodata.
7.Dintre actorii din intreaga lume,azi il plac pe: Robert Pattinson
8.Urasc scoala:pentru ca jumatate din zi o pierd acolo
9.Imi place scoala ca acolo l-am cunoscut pe el
10.Culoare mea preferata este verde.
11.Partea prferata a zilei pentru mine este seara...
12.Mi-ar placea sa locuiesc in Londra.
13.Azi sunt fericita pentru ca am cativa prieteni adevarati<3
14.A fost un cosmar sa il uit pe EL,dar acum ca aproape am reusit ma simt mult mai bine.
15.As vrea sa numai trec din depresie in depresie,cer mult putina fericire!?
16.Mi-ar placea sa fii dinou alaturi de mine cu toate ca nu se va mai intampla asta te-am pierdut si stiu ca nu e vina mea,acum alta fata ti-a luat locul de  BFF...poate asa a fost sa fie
17.As vrea sa lucrez in domeniul:Sport
18.Daca as avea o putere,ar fi:citirea gandurilor
19.Imi place numele:Alexandru
20.Cred ca prietenii adevarati sunt aceia care vor fii mereu alaturi de tine indiferent de imprejurari.
21.Citatul meu preferat este:"Femeia este o mancare pentru zei,gatita de diavoli"
22.Cred ca cel mai frumos sentiment este: Fericirea impletita cu Iubirea
23.As vrea sa pot sa spun ce simt fara sa ma tem...
24.Viata e frumoasa pentru ca este propia mea carte
25.Imi place serialul:" Vampire Diaries"
26.As vrea sa scriu o carte despre iubire
27.Vreau sa iti spun ca te plac dar imi este teama de ce va urma
28.Cum ti s-a parut acest chstionar?Lung dar interesant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu