duminică, 29 ianuarie 2012

Roluri

Ti-am vazut toate fetele caci intr-o zi ai uitat usa deschisa.. Nu te-ai plictisit sa alegi mereu cine vrei sa fii?
Si nu..nu te-ai plictisit.Nu iti plac jocurile (mi-ai spus ca ale mele sunt tampite,ca exagerez) dar iti place foarte mult sa joci.Sa iti asumi un rol care nu este al tau doar pentru a ma face sa imi sustin iluzia,sa trec peste,si totusi sa ma intorc mereu la tine..
  Cat iti place sa minti!Cat imi place sa iti fiu pe plac!Te-am mintit.. m-ai mintit.Suntem la fel.Gandim la fel. Uneori ma intreb cum de nu te las sa observi asta..Dar daca..
Daca as reusi sa joc un rol atat de bine,incat sa ajung asa?Oare ar merita?Oare - in final - as ajunge sa fiu asa?Merita?O sa ma doresti sau o sa ma alungi?..

Momentan pregatesc decorul.Spectacolul va incepe si tu ai bilete in primul rand.Mi-e frica sa trag cortina, mi-e frica sa ma vezi asa cum sunt defapt.. caut o masca.Caut un rol care sa mi se potriveasca si sa ma faca sa cred ca asa am fost dintodeauna..
O sa iti dau un bilet.. o sa vii sau o sa ma faci sa astept ceva ce nu se va intampla niciodata?
  Oricum .. eu te astept.Sper sa vii caci eu nu am pierdut niciun spectacol in care tu ai jonglat cu acel obiect ce tu il numesti "viata mea" cu toate ca este doar o chestie..o banalitate ce este asa speciala.Hmm e ciudat modul in care tanjesti atat de mult victoria si o obtii atat de greu.De ce trebuie sa facem toate astea:
Sa lupti.
Sa pierzi.
Sa cazi.
Sa te ridici.
Sa promiti ca nu mai gresesti.
Iti incalci promisiunea.
Pierzi iar.
Nu mai vezi nici o cale de iesire.
Esti deprimat.
Esti SINGUR.
Ajutorul vine de la persoane cu care nu aveai nimic de vorbit inainte.
Devii brusc optimist.
Perspectiva se schimba.
Zambetul de pe chipul tau nu mai este atat de fals..
Pierzi iar.
Un prieten..
Dar acum stii ca nu te merita.
Si zambesti iar.
Castigi.
Te ridici si mergi mai departe..

Si toate astea se numesc simplu.. VIATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu