duminică, 15 ianuarie 2012

Resentimente

Obisnuiam sa cred ca drumul pe care alerg nu este chiar drept dar este cel corect,am invatat ca este al naibii de bine cand te simti implinit!Nu vreau sa renunt pana nu obtin ce imi doresc,jocul meu este strict si drept...invat din mers si stiu ca este jocul care trebuie sa il urmez.Eu asa raman nu am de gand sa ma schimb,fiindca pana acum un an m-am straduit sa fac sa fie bine pentru toti si tot era aiurea,asa ca nu o sa mai incerc  prea curand pentru ca am inteles ce vreau.Nu gasesc nici macar un gram de noroc, asa ca lupt sa trec peste probleme care ma apasa si ceilalti doar ma condamna pentru ce fac.Cei dragi devin straini si nu iti mai sunt apropiati acum ce faci!?Treci mai departe singur stiind ca esti sigur de ce faci,deja obisnuit sa lupti pentru ce vrei.Oricum mori ce rost mai are sa te sinucizi,o viata ai traieste-o buna sau rea e viata ta!Stiu ca te doare sa vezi ca ai tai tovarasi prin fata vorbesc pe la spate te barfesc...una zic si alta gandesc,viata-i un iad cu portiuni minuscule de rai!Nu poti sa fugi de toate aceste ganduri ce iti fac noptile prea lungi,amintiri ce inca dor si acum inca ma intreb de ce incerc sa devin ceea ce nu sunt!?
Toti avem vise,dar nu si clipe potrivite sa le punem in practica...Se spune ca visezi daca stai si iti imaginezi,dar continua sa lupti sa le implinsesti,printre fum si praf invata sa zambesti!Numai numara orele,invata sa lasi trecutul in spate daca vrei sa iti fie tie mai bine,nu iti mai umple constiinta cu fapte stupide facute de alti.Eu am ajuns sa numai suport faptele facute din mila pentru mine,ori iau pentru ca merit ori numai iau deloc.Atatea nopti tarzii,atatia care m-au iubit si i-am pierdut.De ce!?Pentru ca eu nu stiu sa iubesc doar cred ca iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu