vineri, 27 ianuarie 2012

Drumuri diferite si vieti paralele!

Totul este acoperit de o patura alba,straucitoare ce incearca sa spele pacatele acestei lumi mizere ingropata in orgolii!Cate vise si sperante au acoperit acesti fulgi pufosi de nea,ce intr-o noapte au pus stapanire pe intreg orasul...Seamana cu un film, o poveste,dar ele au happy-end nu ca si in viata reala cu atatea suisuri si coborasuri ce par sa nu se mai termine.Drumul acesta, alegerile toate, faptul ca am refuzat atatia baieti pentru EL,care are pe alta,aceiasi persoana ce imi bantuie visele si fiecare gand ce il port ajunge la EL.Degeaba este atat de mare cand are un suflet minuscul!Pierderea unui prieten bun caruia uneori ii duc lipsa toate astea rand pe rand, sau concomitent, m-au inrait. M-au facut sa devin ceea ce azi , te sperie... Pe tine cel ce te intorci precum un catel , cu coada intre picioare, scancind cu un glas pe jumatate si cu ochii mari atintiti spre necunoscuta din fata ta...
Erai candva , ce-i drept, uite-ataaaat de mare in ochii mei. Erai poate visul oricarei femei normale... dar acum... ah, acum... fost om al visurilor mele, nu esti decat un altul ce rataceste aievea printr-o viata uitata de persoanele dragi.Cand m-am schimbat... ma intrebi, dandu-ti seama ca acum, azi, in clipa asta, mai repede pretinzi ca nu m-ai cunoscut decat sa crezi ca numai sunt ce eram candva!Si-ti las ragaz, sa-ti raspunzi singur. M-am schimbat incet, incet, incet. M-am schimbat, chiar si atunci cand ti-am spus ca o sa ai mereu loc in inima mea. M-am inselat. Stiusem in secunda doi, ca peste un timp, niciun sfert de clipa nu te voi mai putea primi in ea. Pt ca va fi plina de altii...ce mi-au demonstart ca sunt mai importanta decat cred!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu