luni, 16 ianuarie 2012

Tuuu

Buna ,dinou!Azi hmm,pai azi a fost prima zi de scoala din al2-lea semestru si nu doar atat,tot azi am constat ca inca imi pasa si nu numai mie,nu m-ai uitat si nici nu cred ca vei putea!Cum i-am zis  si Annei,pai tu ,ei bine da tu acelasi baiat fitos si plin de bani esti slabiciunea mea de vreo 3 ani:-?.Ce m-ar face sa te uit acum!?Si sincer nu imi pasa ca esti cu ea,acum...Cum ti-am zis si pe mess numai fa pe flegmaticul adica nu cu mine,baby chiar nu te prinde rolul,daca nu ti-ar fi pasat de mine nu erai pe mes imediat dupa ce am dat acel mesaj stupid!Sentimentele se nasc,cresc si mor dar ale mele nu au murit..si nici nu o sa o faca prea curand,tine minte asta.Nu uita,merita sa lupti pentru ceea ce iubesti,iti doresti cu adevrat.Asa ca eu nu voi renunta la tine si nici nu voi gasi altul ca tine.Stii chiar sunt geloasa ca esti cu ea,am momente cand imi vine sa turbez dar ma calmez.Stiu ca tot timpul ai fost langa mine,orice as fi facut nu m-ai lasat niciodata,tu tot timpul m-ai iertat.Si tocmai daia acum am nevoie de tine,imi doresc sa fi aici!!Te iubesc stiu ca sunt cuvinte prea marete dar de 3 ani tot imi pasa,oare gresesc?Ma faci sa spun lucruri prostesti dar ce conteaza,la dracu imi e dor de tine!
Tu,pai cand spun tu imi dau seama cata nevoie am de tine si constat acum dupa ce te-am pierdut ca iti simt lipsa enorm!Dar gandul ca va fi ca inainte ma face sa fiu Ok....Te iubesc,pentru cine esti si pentru asta nu voi incerca sa te schimb vreodata,parca ai fi piesa mea lipsa!E complicat acum dar stiu ca totul va fi bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu