sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Cuvinte despre tine...

Cine esti tu si ce cauti in viata mea?De ce ai aparut si ai distrus totul,timpul meu si viata mea acum se rezuma numai la imagini cu tine sau fraze despre tine...simt ca imi explodeaza capul, trebuia sa fie simplu dar tu ,oricat ai avea vrei dublu,triplu niciodata nu te poti multumi cu ce ai,poate ca nici nu vezi.Asa am ajuns sa imi plang singura de mila,cand mai trece cate-o zi din sirul vietii mele,pierduta aiurea gandindu-ma la tine idiotule,as fi vrut sa fie altfel!Dar tu refuzi sa iti pese,am ajuns sa sufar aiurea,sa sper ca imi vei spune "Te iubesc!" vreodata sau mai bine zis macar odata,dar nu se va intampla asta.Ma intreb oare daca aveam inima de bibelou in cate cioburi se spargea,decate ori ai ranit-o doar tu!?Poate acum numai aveam inima deloc...Cauta si tu sa vezi inima care inca imi bate pentru tine,poate o vei simtii si tu vreodata.De multe ori am sperat sa te gandesti si tu macar putin la mine,speranta moare ultima!Sufletul imi zboara lasand inimi in noroi,dar gandul meu deseneaza chipul tau in orice si oricine.
 
Sperand ca diminetile senine sa imi aduca zile frumoase,dincolo de toate raman visele mele in noptile albastre,inecate intr-o mare de lacrimi pentru tine,eu ma ofilesc usor in ochii tai...m-ai lasat atat de rece,am fost cretina am vrut sa te am doar pentru mine erai,esti viata mea...Am ajuns sa nu observ persoane care le-ar fi pasat cu adevarat de mine.Stiu ca nu o sa mai vrei sa stii nimic de mine oadata cu terminarea acestor 4 ani...nu ai vrut iubire si respect nu e nicio problema viata merge mai departe,cu multe resentimente.Oare in final vei intelege tot ce s-a petrecut!?Vei realiza ca mi-a pasat atat?
Intre noi nu exista sperante sau vise comune,eu inca sper ca destinele noastre sa se uneasca odata..Tu visezi la altele si eu intodeuna la tine.Sincer decand ai aparut Tu,soarele a plecat de pe strada mea,si apare doar cand esti tu prin preajma mea.Ma intreb oare era mai bine daca nu te cunosteam?As fi vrut sa fie asa,povestea asta se va termina urat,pentru mine...Tu ma bagi in seama cand nu ai ce face ,eu pentru tine sunt o oarecare,dar tu pentru mine esti tot.As vrea sa pot sa iti zic ca tin la tine,mereu plang si sper sa fi al meu dar degeaba,sunt geloasa cand esti cu altcineva!Simt cum plutesc in apropierea ta,pur si simplu totul este altfel.Dar nu stii sa apreciezi cat te iubesc poate vei vedea asta cand nu voi mai fi prin preajma...


                                                         P.s intodeauna vei fi Iluzia mea mult iubita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu