duminică, 8 ianuarie 2012

Scrisoare catre un calator!

Mi-ar placea sa fi aici,acum...Imi lipsesti si privind lista de apeluri tot ce vad este numele tau!Te sun mereu si imi spui ca iti e dor, chiar imi lipsesti.Imi spuneai ca atunci cand te vei intoarce sigur ma vei gasii cu altul,dar nu este asa decat sa ies cu altcineva as prefera sa pierd ore si nopti la rand vorbind cu tine!Tu esti acolo iar eu sunt aici,am aflat ca iti vine sa plangi cand imi auzi vocea....A trecut atata timp si inca te iubesc.Serile de iarna sunt asa reci si triste as vrea sa fi aici sa para totul mai frumos,caci alaturi de tine trec peste tot.Ce dura este viata,niciodata impreuna dar totusi intodeauna unul langa altul chiar daca tu acum ,in aceasta dimineata esti la Roma.In orice parte a lumii ai fi mereu ma voi gandii la tine la acel sarut si la toate serile care ne prindeau imbratisati si nu as putea sa uit astea vreodata sunt cele mai frumoase amintiri dar si cele mai triste,eu iubesc un calator!Ma gandesc numai la faptul ca si eu iti lipsesc tie si te doare as vrea sa fi aici sa ma saruti asa cum faceai odata...
Chiar daca e vacanta totul merge prost,nu am facut alegerile corecte dar totusi te iubesc atat de mult,imi spuneai ca atunci cand am mai mare nevoie de tine sa ma uit la stele dar e nor si sunt acoperite si ele...Asa e si la tine,sau in Londra ploua!?Ei daca ploua sa stii ca sunt lacrimile mele,decand ai plecat obrajii imi sunt tot timpul uzi...poate ma crezi nebuna dar insemni enorm pentru mine.Incerc sa adorm dar nu pot fiindca gandul meu acum zboara spre Roma si viziteaza tot ce ai vizitat si tu pana sa pleci la Londra,as vrea dimineata cand ma trezesc sa te gasesc langa mine...Ma rog la Dumnezeu in fiecare seara sa vii acasa si sa ramai aici pentru todeauna,imi este atat de dor de tine!O sa iti daruiesc viata mea deoarece tu esti visul meu,cand vei fi langa mine nimic nu va mai interveni intre noi.Nu as putea sa te mai las,ard de nerabdare sa te intorci acasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu