joi, 5 ianuarie 2012

Ii ador

Imi iubesc prieteni pur si simplu ii ador,nu stiu ce m-as face fara ei...Cum ar fi sa nu vorbesc la telefon pana la 4 dimineata!?Cum ar fi sa ma intorc de undeva si sa nu am cui sa ii povestesc ce am facut si cu cine am stat!?Cat de aiurea ar fi viata asta fara sa fie cineva sa iti aduca aminte ca meriti si poti mult mai mult decat ceri sau arati!?Ce ai face daca intr-o dimineata ai realiza ca ai pierdut tot si ca ai ramas doar cu prietenii,ei bine sa te bucuri de asta pentru ca prieteni sunt a doua ta familie si singurele persoane ce te incurajeaza sa mergi mai departe!Zambeste si ei vor fi fericiti!!E greu sa gasesti persoane de incredere dar si cand le gasesti iti e greu sa le parasesti,nu stiu ce m-as face fara Stefania Ivan,Bunescu Tabita,Grigore Alexandru Narcis,Alexandra Cristina Mijoiu,Vintila Raluca,Nita Alexandru si mai nou Diana Enache,sper sa imi devina o prietena buna!Prietenia nu are o definitie potrivita pentru ea,fara prietenie nu exista viata....Ce este un prieten?Un suflet in doua corpuri,o persoana ce te intelege doar din semne si priviri!Vor exista mereu persoane ce te vor ranii,dar intodeauna va fi cineva acolo sa nu iti lasa lacrima sa cada.Bucura-te de asta si pretuieste fiecare clipa cu ei!!!Un prieten este persoana care are aceiasi dusmani ca tine!
Acum simt nevoia sa fac cateva multumiri persoanelor de mai sus<3:
1.Stefania Ivan...Steffi,copilul meu te ador!Deci esti ce mai buna prietena a mea,in vara se fac 3 ani de cand ne cunoastem si in 3 ani ne-am spus atatea.Esti o proasta,pentru ca asa iti zic mereu dar pe tine te iubesc cel mai mult si nimeni niciodata nu iti va lua locul!Nu stiu ce as face daca te-as pierde...Cate nopti am pierdut la telefon pana la 4 dimineata,sau de fiecare data cand plecam ma puneai sa te sun sa vezi daca sunt bine...Chiar aseara am stat in telefon pana la 4 si nu uita sunt 25:)))!!!Te iubesc enorm!Si nu voi lasa sa intervina cineva in prietenia noastra!
2.Tabita Bunescu,Tab...Ei bine noi ne intelegem bine din vara dar totusi am atata incredere in tine si as avea atatea sa povestesc,nu as termina in doua zile...Tin mult la tine si stiu ca si tu tii la mine!!Mai ti minte de revelion ai plans pentru mine,pentru ca eram eu suparata,sau m-am indragostit de nu stiu cine..si cand vorbeam mai mult cu respectivul sau se intampla ceva erai la fel de fericita ca mine si te bucura ca eram eu fericita.Iti place atat de mult cand imi e bine,ai atata grija de mine si tocmai daia nu te-as lasa niciodata si sa stii ca orice ar  fi sunt aici si te voi ajuta mereu!I love you bby!!!<3
3.Grigore Alexandru Narcis,Andu...Il stiu de mullt din generala dar ne intelegem bine de putin timp,insa are atata grija de mine si vrea sa imi fie bine!Stiu ca orice as face am pe umarul cui sa plang si are cine sa imi stearga lacrimile si sa ma incurajeze sa merg mai departe!!!Cine se juca seara CS si eu nu intelegeam nimic dar cand ii impusca paia pacolo zicea "For my Blondish!",deci sunt fericita ca imi esti alaturi<3Te iubesc,Anduts!!!
4.Vintila Raluca...ei bine de ea ma leaga toate amintirile de 5 ani incoa,mereu mi-a fost alaturi si mi-a suportat toanele asa multe cum sunt ele.Cand sufeream ca  proasta din chestii fara sens imi spuneai mereu ca nu are rost si acum iti dau dreptate,pentru ca am observat ca tot timpul roata se intoarce,chiar daca e prea tarziu!Te  iubesc mult si stiu ca orice voi face vei fi langa mine!

5.Alexandra Cristina Mijoiu...Crisu,pe ea o iubesc ca pe o sora mereu cu bune si cu rele ne-am intins alteia mana, voi avea grija de ea pentru ca este mica si nu stie ce vrea!Nu stiu cum sa ii multumesc pentru tot ce a facut,mereu mi-a zis ca o sa am parte si de fapte nu doar de cuvinte...Stiu ca va avea si ea grija de mine,atunci cand voi cadea, mereu ma va ridica !Multumesc ca esti alaturi de mine!
6.Nita Alexandru...El pai el este singurul care ma cearta atunci cand gresesc dar tot el ma impaca!Persoana care vrea sa imi arata ca nu totul este perfect.Cu el am stat multe nopti la rand afara povestind aiurea!Alex mereu a avut grija de mine si stiu ca va avea!Te iubesc!!
7.Diana Enache,hmmm fata asta este geniala!Azi am vorbit cel mai mult dar avem atatea lucruri in comun...cand vorbeste despre ea parca ma aud pe mine,imi place mult felul cum gandeste...Chiar vreau sa te cunosc mai binee<3I love you!!!
Cam atat ,persoanele astea chiar inseamna ceva pentru mine si daca nu inseamna vor insemna!!!Stiu ca nu ma vor dezamagi vreodata!!Va iubesc mult<3Si mai sunt cateva persoane despre care nu stiu ce sa scriu mai ales Mimi si Ciok...doar ca nu prea stiu ce sa scriu despre ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu