miercuri, 4 ianuarie 2012

TU

Sunt trista...si ma doare,dispari la fel de incet cum ai aparut.Imi provoci durere,ura doar pentru simplu fapt ca pe ea o iubesti si pe mine nu.Simt ca pic,parca usor,usor lumea mi se desface in bucatele de puzzle...dar astept o perioada in care sa imi fie si mie bine,nu realizezi ce ai avut pana nu pierzi si poate cand nu o sa te mai plac o sa apari in viata mea si va fi prea tarziu.Si acum pentru nustiu cata oara imi dezvalui durerea pe acest blog,defapt singurul loc unde spun tot fara regrete!Stau cu hanoracul ala in brate,l-am imbibat in lacrimi...vreau sa te fac sa vezi ca eu te iubesc,adu-ti aminte de mine ca am fost langa tine!Trag aer adanc in piept si ma gandesc la tine,inima mea ascunde sentimente profunde pentru tine.Cand esti langa mine aud cum culorile danseaza si viata mi se coloreaza!Imi pare rau cand pleci,as vrea sa imi hranesti visele cu speranta si speranta cu realitate.
Vreau sa iti aud voce,vreau sa imi zambesti si sfaturi sa imi dai si tocmai daia las timpul sa alerge ca la maraton si atunci cand esti laga mine sa se opreasca.Vreau sa stii ca nu ma pot mintii zi de zi ca o sa fi...as vrea sa fi acum pentru mine esti totul,tu esti un motiv in plus sa ma trezesc zambind!Daca pleci lasa-mi visele sa mi le traiesc in liniste,caci elesunt propria mea lume.Esti ca soarele imi luminezi viata,dar acum e iarna si apari prea rar...Lasa-ma sa iti arat ca pot sa iti fiu culoare in viata asta blestemata,nu e provizoriu lumea mea se invarte intre vise,iluzii si orgolii si tu acum esti dulcea mea iluzie!Sunt perfect de imperfecta de cand ma stiu dar cand vine vorba de iubirea mea ce ti-o port tie nu am cuvinte....ma pierd in vise.Si parca m-as droga cu mirosul tau imbibat in hanoracul asta,gandul ce ma duce la tine este MAGIC!Si parca atunci cand ma privesti simt ca zbor,ochii tai au atata caldura in ei...Nu vreau sa faci parte din trecutul meu,vreau sa fii prezent si viitor pentru ca te voi hrani cu iubire si te voi rasfata cu fericire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu