duminică, 2 decembrie 2012

Unicul sentiment.

Cred ca asta imi place cel mai mult la nenorocita asta de viata. Faptul ca jocul imi apartine. Faptul ca se intampla atat de multe si refuz sa le las sa treaca pe langa mine.Iubesc asta.Zambesc mult in ultima vreme(contradictorie treaba asta). Radiez. Am incredere. Am planuri.Dar cu toate astea...
Momente.
Momente decisive, cand trebuie sa gandesti rapid si logic , indiferent ca esti beata sau drogata.
Gesturi.
 Gesturi care ar putea trada de la distanta multe temeri, multe slabiciuni... de care trebuie sa ai mereu grija,sa nu iasa la iveala.Ei bine azi,am fost cu El...da acelasi ce nu imi dadea pace in serile de toamna,inaltimea lui pentru mine este un atuu si poate si lucrul ce ma atrage la el atat de mult.Ma sunase intr-un moment total nepotrivit.Eram cu ai mei si cand zic asta,sigur nu eram treaza..Putin ametita si euforica de la prafurile alea,am raspuns la telefon tresarind ca de fiecare data cand iti aud vocea.Ne-am intalnit acolo unde obisnuiai sa ma astepti mereu,aceasi banca...acelasi traseu!Putina morala,pentru faptele mele..iar apoi cateva saruturi.Stii bine ca mereu tajesc dupa acele buze,de un an de zile nu ma mai satur de ele.Dar azi a fost ceva diferit ai atins cea mai sensibila coarda a inimii mele.Ai deschis subiectul despre A.,am simtit ca mi se rupe inima cand ai inceput sa spui ca il admir mult,dar pentru binele meu sa numai umblu cu el.Chiar daca tu stii bine ca atunci cand el este de fata nu am voie sa fac nimic ilegal!!Dar cu toate astea ai gasit ceva de comentat ceva ce speram sa fi uitat...Atunci am izbucnit spunand "Daca te mai iei de el uiti ca m-ai cunoscut! El e tot ce mi-a mai ramas, intact si neatins." si singura parte din mine ce lupta pentru a-mi fi mai bine...
 Normal, eu sunt cea intotdeauna tare. Tare si rece. Puternica si decisa. Singura , sigura si plina de precautie, cand vine vorba de sentimente.Dar cand aduci vorba de el,ei bine el este unicul meu sentiment!Singura stare de bine in absenta drogurilor.Inainte, imi plangeam mai des de mila. Inainte ma inecam in alcool si-n droguri. Acum o dau pe iarba. Dimineata, seara, cum imi vine.
Cand plangi e rau. Dar cand nu poti nici macar atat sa mai faci... e groaznic.
O seara linistita, dragilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu