sâmbătă, 8 decembrie 2012

Tansmisiuni

Azi nu stiu cum ma simt,atatea senzatii amestecate cu sentimente grele.Si am tot ce e mai greu in spate,dasta suna asa aparte si sper sa nu ma pierd cautand sperante.Trebuie sa merg cu capul sus,chiar daca toti trag de mine sa ma doboare!Exista un drum pentru fiecare,eu mi-am ales propria cale acum o sa o tin drept chiar daca ma mai impiedic promit solemn sa ma ridic,chiar daca mereu ma agat de viata ca de-o ultima sansa.Asculta tot ce spun,tine aproape oamenii aparte si ai grija de cei dragi punand raul mereu inainte,ca totul sa fie bine!Mereu mi-au zis cei prin viata trecuti "Ai grija pe cine tii langa tine,ca s-ar putea sa te lovesti!".Azi mi-am dat seama cine sunt in realitate,dar nu pot sa explic,ca nu e vorba de cuvinte ci de fapte.
Sunt atatia ani si ma uit cum timpul curge si viata se duce.Sunt blestemata sa fiu aici fara prea multi amici!Inima ma intreaba ce-am patit,dar sunt obligata sa o mint si mai aprind o tigara intr-un mod de viata haotic,afumat in diferite arome si sigur casa nu e acolo unde stai ci unde simti.Ofer maxim respect celor ce ma inteleg fara sa ma critice ...ca de putini simt ce zic!S-au spus multe despre mine, ca de eu traiesc din plin cum o fac putini,poate tu nu vrei sa vezi cum e viata cu adevarat si daia traiesti in minciuni ce par mai usoare,dar tovarase viata nu se rezuma doar la vise si sperante ci la realitate,trairi si fapte.Dar timpul trecea peste orice gand si las balanta sa se incline in partea favorabila a vietii mele,de la jocuri pe strazi la un cui finut rulat,pe o banca la umbra intr-o vara calda.Asa e viata mea si mie imi place asa,nu iti convine te invit sa iesi din ea,ca nu oblig pe nimeni sa ia parte la acest calvar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu