luni, 17 decembrie 2012

Inca te iubesc

Prafuri,iarba si alcool!Cacat iar am inceput sa o ard aiurea..De ce?Nici eu nu prea inteleg,complicat si greu.Urasc iarna,prea mult alb si prea mult frig.Imi e dor de vara,dor de verde...dor de tine.In ultima vreme am tot fost numita drogata de persoane care nu stiu ce se ascunde in spatele anumitor doze.Nu ii critic si chiar nu imi pasa ma pot numii cum simt ei cum le vine lor,dar nu le-as dorii sa fie in locul meu.Viata nu e chiar asa,mergi prin ea ca apoi sa constati ca esti ranit de oameni pentru care ti-ai da viata.Inainte eram tare trecem prin orice razboaie,dar acum nustiu ce o sa mai fac tu imi promisasei ca nu pleci...Zile trec si amintirile tot ne leaga,ca se ascund in spatele primului joint rulat impreuna,ca sunt pitite intr-o sticla de vin alb asa cum imi place mie,tot clipe petrecute cu tine se numesc!Crede.ma inca  ma mai gandesc la tine si cand o fac imi tremura mana,coastele imi vibreaza si inima in mine danseaza.
Am dat-o aiurea,nu e bine totul e aiurea...cuiul pe birou arde degeaba,in casa miroase a trecut.Nu e bine nimic nu e asa cum ar trebui am ajuns sa beau non-stop,am ajuns de unde am plecat pardon de unde tu ai plecat.Viata mea are cel mai nasol moment din ea,azi te-am vazut pret de 30 de minute dar apoi nu am mai avut curajul sa te sun sa iti vorbesc.Imi era prea teama ca iti voi spune "Inca te iubesc!"...
                                                    Bine ai venit,Iarna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu