sâmbătă, 15 decembrie 2012

Chestiii


Azi uita ca m-ai cunoscut,treci pe langa mine fara sa ridici privirea aia atat de inocenta...Pentru ca azi fac ce vreau,fara sa aud critici sau vorbe gen "Nu e bine sa faci aia!".Azi imi voi rupe mintile cu cateva cuie zdravene si cateva linii trase discret.Bag si putin martini,dupa o sticla nimic nu mi se mai pare greu!Uit de toate,de promisiuni rostite in noapte,de soapte spuse fara o tinta clara.Azi o sa tac pentru toti cei care isi bat capul,doar atat conteaza in mintea mea ploua tare cu picaturi de tequila.Azi doar fumul imi alina starea,nu am chef de toti ratatii iar fumul imi da destule palpitatii si noi tentatii.Rasaritul meu este apusul vostru,ca am un amalgam de ganduri ce sparg si muntii!
In sufletul meu este numai durere,sangele imi este otravit de chimicalele ce le-am bagat in mine.Am multe clipe grele dar trec peste ele!!Sunt geloasa,egoista si orgolioasa dar am si eu o singura lumina cu toate ca pentru unii este mai intunecata decat orice zi de vara.Eu mi-am gasit mandria intr-un drogat notoriu,dar nu imi pasa ce zice lumea el e singurul ce ma face sa fiu fericita.Am spus multe in postarea asta si poate ca nu are sens dar am scris ce am simtit.Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu