miercuri, 5 decembrie 2012

Ne certam..si ne impacam si ne certam iarasi!

Si ma pierd , atrasa de o lume pustie , a iluziilor ce se desfasoara cu o rapiditate ametitoare .Si imi vad viata trecand neapasatoare prin fata mea, iar eu stau , undeva departe si o privesc uitandu-ma printr-un geam prafuit .Si vad toate sperantele si toate visele plutind in aer, si le vad luate si duse de vant deaprte cat mai departe . Le vad din ce in ce mai putin pana cand dispar sau ploaia le distruge . Si lacrimi , picaturi de roua se scurg incet , lin si dureros pe obrazul crispat ,desprinzandu-se cu rapiditate din sufletul inchis si tainic.
 Si ma cutremuri , sufletul se zbuciuma , se pierde in mii de bucati care se ratacesc prin picaturile de roua si se amesteca cu sperantele luate de vant . Unele se mai intorc aducand cate o bucata de suflet cu ele .Si mii fauresc din nou idei si sperante .Dorindu-mi ca de data asta sa fie altfel , sperand ca vantul nu va mai veni , ca nu imi va mai fura visele si ca sufletul-mi va fi integ si se va spala-n fericire , va alunga tot ce-a fost urat si ranile se vor vindeca .Insa nu e asa , vantul hain vine si ma jefuieste , ma lasa iar pustie , rece si plina de rani.
Mereu fac lucruri ce ma bucura o secunda,o ora sau o zi...Rareori reusesc sa fac ceva sa imi foloseasca pe termen lung.Nustiu de ce ai vrut sa te intorci in viata mea,cum nu inteleg nici de ce te.am primit!De cand mi-ai trimis melodia aia,frumoasa,superba si cu toate astea greu de ascultat caci eu mai degraba o ascult cu inima nu cu urechile este intr-una pe reapet!Si nu regret asta nu am de ce,dar imi pare rau ca sunt pe locul doi in viata ta si candva eram mai presus de orice..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu