miercuri, 14 martie 2012

Un singur nume...atatea sentimente

De ce ne indragostim,iubim si apoi suferim!?De ce se intampla asta mereu...Hai sa ne privim intr-o oglinda si sa recunoastem tot ce am gresit,pe cine am iubit si de cine nu ne-a interesat.Eu privindu-ma in oglinda imi vad ochii,aceiasi ochi verzi ce cauta admiratie in ochii diavolului sorbind cu grija din cupa pasiunii,asezata pe o masa scrijelita cu numele tuturor ce au batut la usa sufletului meu.E dureros,sa stii ca tu nu esti in stare sa iubesti,gandindu-te la aceeasi persoana ignoranta obsesiv vin mii de intrebari..."De ce nu ma place!?De ce dupa 6 luni eu inca il plac ca in prima zi de liceu!?De ce nu ma pot gandii la altcineva!?De ce si iar de ce!?De un lucru sunt sigura,nu vreau sa vad ca tu zambesti in bratele altcuiva.Poate ca si speranta mea s-a dus,caci e aiurea sa speri in zadar intr-un nimic,cum este ridicol ca in desert sa rasara un trandafir.Ma cert singura uitandu-ma in oglinda, ce fac aici imi bat joc de inca un suflet de care imi pasa in favoarea ta!?Scumpa mea iluzie,altfel nu te pot numii,imi doresc sa te uit sa ma pot sterge calcand in picioare odata pentru totdeauna pe inima ta!Dar cum sunt la fel de constienta ca aceasta dorinta va trebuii trecuta pe planurile pentru viitor,sunt si sigura ca baiatul care il am langa mine ma iubeste..Dar eu tanjesc la tine,sorbind dintr-un pahar cu vin sec,hmmm....sec,la fel ca tine cand vine vorba de iubire!
Privindu-mi dinou ochii in oglinda,draga mea obsesie rostesc obsesiv numele tau,uitand de prostul care ma iubeste si de care imi pasa.Ridic ziduri inalte intre mine si restul, dar cand cineva incearca sa-mi ridice bariere... le escaladez indiferent de consecinte. Impun limite oricui si le pretind reale, dar propriile limite mi le incalc ori de cate vine vorba de tine.De ce te iubesc,de ce imi pasa atat!?Asta este o enigma ce imi darama usor,usor fiecare caramida cladita in sufletul meu.Pentru tine mi-am calcat orgoliul in picioare.De ce te iubesc!?Si cu asta inchei:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu