duminică, 25 martie 2012

Scrierile unui nebun...

Cum sa te plac!?Deci esti incredibil,desi stiu ca nu v-om fi impreuna,eu inca te visez...inca inebunesc cand te privesc=p~Doua cuvinte am de spus:"Te adoor!".Cine e de vina ca eu te plac atat de mult?Poate am pasit pe un drum inchis,dar as vrea sa ma strangi in brate atunci cand tuna afara,sa ma linisteasca.Atatea povesti pline de pacate,dar asta nu are niciun sfarsit.Am sculptat in perna cu lacrimi chipul tau,iar cuvintele ranesc.Simultan pe geam am desenat un lacat si in loc de chei,un creion pentru zei.Ma semnez doar o simpla fata ce te iubeste si cuvintele orbesc in fata chipului tau palid.Te-am pastrat in sufletul meu,oare iti mai amintesti!?Te-am strigat de multe ori dar tu erai tot mai departe si o petala mi-a soptit sa o sarut ca vei aparea in locul ei,dar nu ai fost acolo...Te privesc tacut,clip placut nascut din pacat as dorii sa imi trimiti in soapte sentimente adevarate.Nu iubii caci tu esti cel ce frangi,nu mintii caci mai rau incurci si pe mine ma lasi tot goala.Iar pasarea timpului aprinde carbuni in inima mea ce ma izbesc si ma fac sa spun ca te iubesc.Iti multumesc ca esti tu,iar acum iar clipesc in gol!
Alergam prin noroi sa fiu sigura ca tu esti destinul meu,caci eu nu stiu cine a fost ultima persoana ce ma iubit.Alerg,zambesc gandesc sa ma intorc dar ma opresc...atatea persoane imi zambesc din rame dar in relief iese doar una.Ma intreb o merita sa insist sa te am?Cine o sa iti lumineze minte sa devii jumatatea mea?Oglindesc orice traiesc doar in persoana ta.As vrea sa imi fii prezent si viitor.Cand deschid geamul revad acel zambet blond,stralucind.El ma omorat...si continua sa o faca ranindu-mi inima fara sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu