joi, 22 martie 2012

Buna dimi'!

Buna dimineata!Ce zi frrumoasa,soare,primavara si...melodiile triste ce imi amintesc de nimic special!Doar ca voi baietii ne faceti sa suferim fiindca altele v-au facut asta voua deja,ce vina avem noi,fetele carora le pasa de voi!?Si pana la urma degeaba esti tu soarele meu daca-o arzi mereu asa.Oricum de un lucru fi sigur mai facut prea mult sa sufar,si oricat te-as iubii a sosit vremea sa iti spun PA si sa ramai in trecut,acolo unde demult trebuia sa iti fie locul!Pentru ca eu vreau un prezent fericit si pentru asta trebuie sa las trecutul acolo unde ii e locul nu sa traiesc gandindu-ma la tine.Si pentru a reusii asta am nevoie de doua lucruri de puterea sa te ignor pe tine si increderea de-a merge mai departe.Si chiar daca o vreme v-oi pleca,poate multi ma vor uita si sunt sigura ca destule persoane vor avea scris in suflet povestea mea,aceia vor fi cei mai deosebiti oameni pentru mine fiindca vor astepta sa ma intorc mereu de unde am plecat!Si mai stiu un lucru daca cineva chiar vrea sa faca parte din viata mea va face un efort sa fie in ea.Nu trebuie sa rezerv nimanui loc in inima mea,mai ales daca nu il merita.
Si ce daca ai plecat altcineva se grabeste sa ajunga la mine.Si eu zambesc,indiferent prin ce trec stiu ca acum e un nou inceput!Satula de vorbe vreau si eu sa am parte de iubire,atunci ma v-oi numi fericita.Priveste cata ura este in lumea asta,dar cu toate astea inima mea este plina de iubire pacat ca nu are cui sa o ofere!E atat de greu sa gasesti persoana potrivita tie, dar e si mai greu sa o uiti pe cea gresita!Si a venit momentul sa intorc pagina dar sunt sigura ca nu o sa uit vreodata ce am citit.Poate ca acum mintea mea are nevoie de un imens refresh,dar o sa trec peste asta,usor atat de usor!Acum astept acea persoana care sa imi explice de ce nu au mers relatiile anterioare.Si acum nu o sa mai privesc in trecut fiindca incep sa imi formez viitorul.
                                                                                       P.S. Sper sa te uit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu