duminică, 18 martie 2012

Nimic

Trecutul,s-a dus!Prezentul,inca face noi aprecieri!Viitorul,ei bine cine stie ce s-o intampla,astept si v-oi vedea!Fiecare lucru in viata are povestea lui,cum fiecare secunda are bucuria ei.Eu va v-oi povestii cate ceva din trecut pana in prezentul meu,poate si cateva aspiratii pentru viitor.
Cand spun trecut,ma gandesc la copilarie si la cel mai frumos lucru din viata mea pana acum,un om ce si-a lasat amprenta pe inima mea adanc si inca mai tresar cand aud numele lui.Hai,ia-ma de mana sa rascolim amintirile mele stranse si bine pastrate adanc in interiorul meu.Unele sunt triste,atat de triste si altele sunt frumoase,pline de duceagul parfum al fericirii mele.Ca toate povestile si a mea incepe cu un baiat si o fata,el un vagabont ea pe atunci naiva,copilaroasa nu stia ce este durerea si habar nu avea ca peste 2 ani o va simtii pe propia piele.S-au iubit,timp de doi ani invatand fiecare cate ceva de la celalalt,el a invatat ce este iubirea si ea sa lupte pentru ceea ce isi doreste!Timpul a trecut atat de repede prin viata lor,ea a invatat sa planga dupa cineva pe care nu il va uita vreodata,alinandu-i durerea doar vantul.A fost nevoie sa se desparta fiindca el a plecat departe si sufletul ei a ramas pustiu varsand lacrimi,dorind ca golanul ei sa se intoarca...sa o stranga in brate si sa o iubeasca pana dimineata!
Prezentul,e de cacat,inca nu la uitat si tot regreta ca a plecat el acum 2 ani de zile,a ramas in mintea ei nu poate sa il scoata nici sa vrea.Amintirea a doi copii ce se iubeau!Cauta fericirea alaturi de alti,dar cei pe care ea chiar ii place nu o accepta pentru ceea ce este.Si cu toate astea ea merge inainte,caci viata nu ne invata sa fim puternici,ne obliga!Niciodata nu a renuntat la visele ei,cu toate ca unele nu s-au implinit.Ea continua sa spere,sa iubeasca si sa lupte caci ura nu naste copii si nici fericire.Fara el,acum,in clipa asta si-a dat seama ca degeaba ii pasa ei cand pe altii in doare in fund!
Si pentru viitor am de rostit cateva cuvinte pentru a ma ajuta:
"Draga inima,te rog frumos sa incetezi sa pui suflet aiurea iubind persoanele nepotrivite,fiindca mai tarziu tot eu voi plange.Treaba ta este sa pompezi sange,Atat!Cu drag eu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu