miercuri, 7 martie 2012

Confesiuneee

"-De ce plangi!?
-Ti se pare,nu plang...
-Ba da,se vede,esti foarte trista.
-Mi-a intrat o amintire in ochi!"
De ce cand imi aduc aminte de tine plang fara sa vreau,nu realizez.Oare mi-o trece vreodata!?Sper imi doresc sa te uit odata pentru totdeauna,trecut ai fost in trecut sa ramai!Dragostea este una dintre cele mai puternice pasiuni pentru ca ataca in aceeasi timp capul , inima si simturile,stiu si eu asta dar..nu mereu dragostea e reciproca,mai nou este vorba de interes.Ai plecat,m-ai uitat,adica asta cred..eu inca ma m-ai gandesc la tine dar asta sper sa fie ultima postare scrisa cu gandul la tine,dupa 2 ani de cand ai plecat inca ma gandesc la tine.Poate ca e mai bine ca ai plecat,poate te voi uita si eu,dupa ce te-am iubit.Recunosc acum sunt oarecum melancolica trecutul ma rascoleste,amintirile dor si in prezent nu stiu ce va fi.Stiu ca nu pot porunci inimii si tocmai deaia astept sa apara cineva sa imi puna sentimentele in miscare,de doi ani nu am mai iubit,se poate spune ca au cam ruginit.Toti imi spun ca fizic esti departe de mine dar tot timpul ai fost in capul meu,iar acum cred ca a sosit timpul sa dispari definitiv.
Viata e grea dar trebuie depasite momentele neplacute din viata noastra prin LUPTA,nimic nu trebuie sa te doboare!Ca sa fi fericit trebuie sa te zbati pentru un zambet,nu si in cazul meu,prefer sa rad din orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu