marți, 13 martie 2012

Adio sau..mai bine nu!?

Adio!!!DA chiar tie iti spun,mi s-a luat de tine,nu te mai suport si mi se parea ca esti diferit dar m-am inselat esti la fel ca toti ceilalti poate chiar mai prost ca restul.Erai iluzia mea,motivul pentru care dimineata ma trezeam si zambeam,nu regret ca mi-ai placut dar regret ca te-am cunoscut!Si sunt constienta ca nu voi putea sa te sterg din minte,fiindca tu ai lasat o rana adanca in inima mea.Numai conteaza cum masor timpul atata timp cat nu-l pot intoarce,am fost tripata pe tine dar acum promit sa numai imi pese...cel putin nu asa mult.Am avut atatea cuvinte in inima ce nu le-am putut pronunta,fiindca tu mereu aveai pe altcineva.Si nu o sa ma desprind de amintirile mele care le am cu tine,fiindca acolo tu nu te-ai schimbat...macar acolo ma regasesc!Inainte tresaream si zambeam prostesc cand ma strigai,eram fericita ca iti pasa de mine.Si de ce sa incerc sa ignor ce a fost odata,sunt constienta ca mereu imi voi aminti de tine.Hai sa fim seriosi esti tampit,de ce toata lumea imi zicea ca esti asa si eu nu vedeam!?Inca nu mi-am dat seama,cum nu stiu de ce vorbesti asa urat cu mine..
Si pentru restul e usor,dar pentru mine e un chin...e cel mai urat sentiment sa observ ca persoana cu care radeam ieri,azi nu ma mai baga in seama.Nu cred ca imi vei simtii lipsa vreodata,dar mie cred ca mi-a pasat cel mai mult de tine.Cine spune ca nu-i pasa?Cine te asteapta acasa?Te accepta cum esti tu?Cine te-a iertat de toate?Si nu vreau sa mint sau sa ascund ceva,tocmai daia spun ca eu nu te-am criticat niciodata.Te adoram pentru ceea ce erai nu pentru cea ce esti acum...Si prietenele imi spun "Nu te distruge pentru cineva ce nu te merita.",dar eu defapt cred ca este invers.Dupa ce am spus toate astea reiese ca eu inca tin la tine.Si daca te iubesc ce!?Oricum tu nu vei intelege asta niciodata,cum nu ai facut-o nici pana acum..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu